Happy Drops
 
18/4/07
Τρεχάτε ποδαράκια μου...
 
ή αλλιώς εμπρός εμπρός καλά μου πόδιααααα! Σας έχει τύχει να έχετε τόσο μικρό deadline για κάτι που αντί να περπατάτε μέσα στο σπίτι σας σαν φυσιολογικοί άνθρωποι να τρέχετε από δωμάτιο σε δωμάτιο πανικόβλητοι; Εγώ πάντως ένα τέτοιο διάστημα διανύω...μαραθωνίου...Σηκώνομαι από τον υπολογιστή και δίνω στον εαυτό μου 5 δευτερόλεπτα να πάει μέχρι την κουζίνα, να βάλει νερό και να γυρίσει! Βάζω παπούτσια και παράλληλα τυπώνω σημειώσεις, βασανίζω το scanner και τρώω μεσημεριανό...Πριν λίγο δοκίμασα να στείλω ένα email με 7 attachments σε λιγότερο από 5 λεπτά αλλά φυσικά δεν είμαι ο Hoodini, φυσικά και έφυγε καθυστερημένα, φυσικά και δεν το πήρε ποτέ ο παραλήπτης πριν φύγει από το γραφείο του! Δώσαμε, δώσαμε, αύριο πάλι...!

Αφήστε που όλα τα είχε η Μαριωρή μόνο αυτός ο γνωστός νόμος του Μέρφυ της έλειπε...Ξέρετε τι γίνεται όταν σου έχουν πάρει το ομορφότατο μηχανηματάκι σου γιατί το χρειάζονται στην σχολή (βλ. αδερφή Μαρία) και σ'έχουν αφήσει με ένα μπρίκι με 2 και μόνες USB να υποστηρίξουν εξωτερικό σκληρό, εξωτερικό αντιγραφικό, adsl modem και εκτυπωτή/scanner/φωτοτυπικό; Της τρελής το μαλλί γίνεται! Και δεν δουλεύει τίποτα διότι το pc το καημένο τα παίζει... Σου λέει...με ρωτάς εμένα κυρά μου αν θέλω να αναγνωρίζω και διαφορετική συσκευή κάθε τρεις και λίγο, επειδή εσύ τις αλλάζεις όποτε γουστάρεις; Όχι με ρωτάς;...Και για τιμωρία, σε αφήνει και από μελάνι γιατί πολύ το κούρασες το θέμα και θέλει ένα break το έρμο το μηχάνημα...

Θα πάω να γίνω αγρότισσα! Αι σιχτίρ!
είπε η Σίσσυ @ 4:36:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...
Χρόνια μου πολλά...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker