Happy Drops
 
31/3/07
Χρόνια μου πολλά...
 
για χθες! Ε ναι λοιπόν...είμαι επισήμως 25 ετών και μιας ημέρας...Προσπάθησα να το ξεχάσω και να μην μου πω χρόνια πολλά, αλλά πάντα υπάρχουν όλοι αυτοί που το έχουν γραμμένο στις αντζέντες τους, στα κινητά τους ή ακόμα απλά στο μυαλό τους αν σ'αγαπάνε πάρα πολύ!

Γενικώς τα γενέθλια είναι μια γιορτή που μαζεύεις τους φίλους σου, ακούς ευχές και σβήνεις κεράκια...Αναπολείς τις καλές και τις κακές στιγμές της ζωής σου, κάνεις σχέδια και βάζεις στόχους...πχ...μέχρι τα 30 μου θέλω ένα παιδάκι...ΧΑ ΧΑ ΧΑ (τρία ΧΑ και με κεφαλαία γράμματα)!

Χθες κατάλαβα λοιπόν πως τα χρόνια περνάνε και φεύγουν και τελικά τζάμπα τα κάνουμε τα σχέδια, τζάμπα βάζουμε στόχους με χρονικό περιθώριο, τζάμπα ελπίζουμε πως όλα θα μας έρθουν όπως τα σχεδιάζαμε...

Θυμάμαι με την κολλητή μου πριν από μερικά χρόνια που φτιάχναμε ένα πρόχειρο πλάνο της ζωής μας με βάση το ότι θέλουμε ένα παιδάκι πριν τα 30 - έτσι ώστε να μην μας φωνάζει "ρε γριά" όταν θα μεγαλώσει...Λέγαμε λοιπόν πως θα πρέπει να είμαστε και ένα με δύο χρόνια παντρεμένοι...άρα πρέπει να παντρευτούμε στα 28...και να είμαστε και μισό με ένα χρόνο αρραβωνιασμένοι...άρα στα 27...και να τον ξέρουμε και ένα με δύο χρόνια πριν...άρα στα 25...Χθες λοιπόν διαπίστωσα πως μόλις μπήκα στα 26...και δεν είμαι σίγουρη αν πηγαίνω σύμφωνα με το πλάνο μου...

Αποφάσισα λοιπόν να μην κάνω πια σχέδια...να αφήνω τα πράγματα να έρχονται όπως είναι να έρθουν...αλλιώς ανχώνομαι...και φουσκώνει το στομάχι μου, και πέφτουν τα μαλλιά μου, και βγάζω και σπυράκια...και σίγουρα έτσι δεν θα μπορέσω να ακολουθήσω κανένα πλάνο...Αστειεύομαι...

Για να αλλάξω θέμα διότι πολύ μελανχολήσαμε και δεν μας πάει...Το hit της χθεσινής μέρας βεβαίως βεβαίως ήταν η τούρτα! Αν ισχύει πως όσο μεγαλύτερη είναι η τούρτα τόσο περισσότερο σ΄αγαπάνε αυτοί που σου την φέρανε...ομολογώ πως με πνίγει η αγάπη! (Μεταξύ μας πιστεύω πως όσο μεγαλύτερη είναι η τούρτα...απλά τόσο περισσότερο θα παχύνεις μέχρι να την φας όλη...αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα!) Υπόσχομαι photo footage της τούρτας σε επόμενο post (όταν ο μπαμπάς βρει το καλώδιο της μηχανής του διότι τελευταία ο θείος AΛ(τσχάιμερ) μας επισκέπτεται πολύ συχνά οικογενιακώς)

Happy birthday to you
you live in the zoo
you look like a monkey
and you smell like her too! :)
είπε η Σίσσυ @ 11:28:00 π.μ.  
4 Σχόλια:
  • Στις 31 Μαρτίου 2007 στις 2:33 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Ώστε κριαράκι κι εσύ, ε; Τελικά είμαστε πολλοί! :)
    Να ζήσεις μέχρι να βαρεθείς να ζεις, Κριαράκι!!! (αυτό το "χρόνια πολλά" πάντα στο λαιμό μου καθόταν...)

     
  • Στις 31 Μαρτίου 2007 στις 3:03 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger candy's τετραδιάκι είχε να πει…

    Xρονια πολλα λοιπον :)

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 9:37 π.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Χρόνια πολλά αν και άργησα λίγο.. ( αλλά δεν μασάω.. θα σου πω πάλι το σεπτέμβριο.. όταν θα γιορτάζεις το... μισό :P)

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 2:21 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @stranger - E ναι λοιπόν κριαράκι και εγώ! Ελπίζω μόνο να μην βαρεθώ σύντομα!

    @candy's τετραδιάκι - Ευχαριστώ πολύ!

    @gourouni - Κάλιο αργά παρά ποτέ! Αν θυμηθείς όντως τον Σεπτέμβριο θα σου πάρω δώρο γουρουνίτσα να κάνετε παρέα...!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

O λαβύρινθος του Πάνα...το βασίλειο της φρίκης...
Ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή!
Εδώ γελάμε!
Συμβολική αμοιβή των εκλεγομένων αρχόντων...
Είμαι άρρωστη...
Άντρες οδηγοί...
Ελληνικό δημόσιο...
H Μαρία η άσχημη...
Γυναίκες οδηγοί...
Εμείς μαζί δεν κάνουμε...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker