Happy Drops
 
9/4/07
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
 

Αλήθεια η λέξη μπλε παίρνει τόνο; Kάτι μέσα στο καστανόξανθο κεφάλι μου μου λέει πως όχι, αλλά δεν παίρνω και όρκο... Το λοιπόν...επειδή χατήρια δε χαλάμε γενικώς και μιας και ο κύριος ροζ γουρούνης θέλει να με ψυχολογήσει με βάση την άποψή μου και την συμπάθειά μου προς τα χρώματα, θα κάνω μια προσπάθεια να τον κατατοπίσω...

Λοιπόν...ξεκινάω με την σειρά των χρωμάτων της ίριδας και βλέπουμε...

Κόκκινο: - Δεν αντέχω το φανταχτερό κόκκινο (αυτό που κάνει μπαμ από χιλιόμετρα), ενώ μου αρέσει το βισσινίζον κόκκινο και το σκούρο κόκκινο κυρίως στα γυναικεία νύχια (προσοχή αυστηρά συνδυασμένο με μαύρα ή άσπρα ρούχα - αν έχετε το θεό σας εσείς που νομίζετε πως το κόκκινο και το πράσινο μπορούν να συνδυαστούν). Επίσης δεν μου αρέσουν τα κόκκινα μπουρδελέ εσώρουχα (προτιμώ τα μαύρα) και οι κόκκινες μπουρδελέ ενδυμασίες γενικώς (δεκτή μόνο η ενδυμασία της κοκκινοσκουφίτσας τις απόκριες). Το σωστό κόκκινο θεωρώ πως γενικώς ξυπνάει έναν άλλο εαυτό μου και μπορεί να αποτελέσει χρώμα πάθους...Προσοχή μην βάψετε ποτέ τους τοίχους του γραφείου σας κόκκινους, διότι ξυπνάνε τα μίση και τα πάθη (το τελευταίο σχόλιο απευθύνεται σ'αυτούς που το κατάλαβαν)!

Πορτοκαλί: - Δεν μου αρέσει καμία απόχρωση του πορτοκαλί whatsoever διότι δεν μου πηγαίνει σαν χρώμα...Το καλοκαίρι (σε αντίθεση με κάποιους) το θεωρώ το χειρότερο χρώμα που μπορείς να συνδυάσεις με το μαύρισμα διότι με παραπέμπει σε τσιγγάνα τουρκογύφτισσα κάνε μια βόλτα τσίφτισσα...Αν με υποχρέωναν να το φορέσω με απειλή όπλου, θα το συνδύαζα μόνο με άσπρο ή τζιν...

Κίτρινο: - Μου θυμίζει καναρίνι, λεμόνι, τον ήλιο, την άμμο...κτλ κτλ...Δεν μου αρέσει το πολύ φανταχτερό version του και δεν θα το συνδύαζα ποτέ με μοβ...Επίσης με παραπέμπει σε ρουχαλάκια αγέννητου μωρού που οι γονείς του δεν θέλουν να ξέρουν το φύλο...Το "ξεπλυμμένο" κίτρινο μου θυμίζει νοσοκομείο και δεν θα το έβαζα ποτέ σε τοίχο του σπιτιού μου...Θεωρώ πως υπό συνθήκες μου βγάζει μίσος...

Πράσινο: - Πολύ δύσκολο χρώμα διότι δεν συνδυάζεται εύκολα με άλλα χρώματα, εκτός και αν είστε fan της φετινής μόδας που το παντρεύει με το κόκκινο και με λοιπά "μη ταιριαστά χρώματα"! Θα μου πείτε ξέρεις εσύ καλύτερα από τον Ασλάνη και τον Νίκο-Τάκη; H απάντηση είναι όχι, απλά είναι θέμα γούστου! Δεν νομίζω πως έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου πράσινο ρούχο - παπούτσι - τσάντα - αντικείμενο γενικώς, εκτός από δυο καλοκαιρινά T-shirt που έτυχε να μου αρέσουν! Εσείς που φοράτε πράσινο με καφέ μου μοιάζετε με δέντρα ή θάμνους ανάλογα με το ανάστημά σας...Εγώ αν φορούσα τον συνδυασμό αυτό θα έμοιαζα με γρασίδι!

Θαλασσί: - Είναι το χρώμα που με ηρεμεί. Τελεία. Πάντα βέβαια το light version του...Μου θυμίζει ήρεμα νερά, γαλανό ουρανό και nissan micra διθέσιο cabrio...(μισώ όλα τα υπόλοιπα micra) Είναι ένα χρώμα που γενικώς δεν φοράω αλλά μου αρέσει να βλέπω γύρω μου...Ακόμα και αν κάνω κάποτε παιδιά και είναι κοριτσάκια, θα τους φορέσω θαλασσί φορμάκια...

Μπλε: - Και πάλι ένα χρώμα που δεν φοράω αλλά που μ'αρέσει να βλέπω γύρω μου...Με παραπέμπει σε άσπρα σπίτια με μπλε παράθυρα στο Αιγαίο, στην φουρτουνιασμένη θάλασσα, στα πουκάμισα του μπαμπά μου και στα εξώφυλλα των παιδικών βιβλίων που διάβαζα μικρή...

Μωβ: - Ή αλλιώς "θανατοκορδελί"...μακρυά από μας...Δεν μου αρέσει...δεν το φοράω...δεν θέλω να το βλέπω...

Και πάμε στα υπόλοιπα...

Άσπρο: - Νομίζω πως είναι το αγαπημένο μου χρώμα...καθαρίζει το μυαλό μου, ηρεμώ...Συνδυάζεται με όλα τα χρώματα...Δεν μου αρέσει το εντελώς λευκό σε ανδρικά σακάκια και γραβάτες και σε γυναικεία παπούτσια...Επίσης μου θυμίζει στολές νοσοκόμων ή σερβιτόρων...

Μαύρο: - Σαν χρώμα δεν μου αρέσει αλλά όπως και να το προσεγγίσω συνήθως θα έχω γύρω μου ή θα φοράω κάτι μαύρο...Γενικώς μου προκαλεί κατάθλιψη αλλά αποτελεί ένα από τα σωστά χρώματα για επίσημες περιστάσεις και για καταστάσεις στις οποίες (ενώ μπορεί να είσαι a great καραγκιόζης) θα πρέπει να επιβληθείς και να εκπέμψεις κύρος (γρανάζης)...

ΛΟΙΠΑ ΧΡΩΜΑΤΑ:
Απεχθάνομαι (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις) τα κάτωθι
- Φούξια, λαχανί, κιτρινοπράσινο και λοιπά χτυπητά χρώματα
- Ροζ, κουφετί, λοιπά "νερουλά" χρώματα
- Γκρι, σκούρο καφέ και λοιπές σκούρες αποχρώσεις πχ. κυπαρισσί, μολυβί κτλ
- Χρυσά και ασημένια (τα τιμώ μόνο σε accessories)

Μου αρέσουν χωρίς ιδιαίτερη εξήγηση τα κάτωθι
- Ροδακινί
- Σκούρο ηλεκτρίκ
- Πολύ ανοιχτό μπεζ και γκρι

Oυμφ κουράστηκα...Τον ατελείωτο έχουν και αυτά...και να φανταστείς ότι τα βασικά είναι τρια...Κάποιος μας κάνει πλάκα...

Έμπρος λοιπόν καλοί μου ψυχολόγοι...πιάστε δουλειά και είμαι εδώ να ακούσω το verdict όσο οδυνηρό και αν είναι!
είπε η Σίσσυ @ 10:43:00 μ.μ.  
12 Σχόλια:
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 9:25 π.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    έχω την εντύπωση ότι θα μου βγει ένα τεράστιο comment.. αλλά δεν πειράζει...

    Η ψυχολογία των χρωμάτων ουσιαστικά έχει την ανάλυση :

    Κόκκινο:Αλήθεια, δύναμη, θάρρος, ενθουσιασμός, δημιουργική ενέργεια, επιθυμία, κίνδυνος, δύναμη, ταχύτητα, πάθος, αγάπη, σφοδρή επιθυμία, φύλο, επιθετικότητα, θερμότητα και πυρκαγιά. Αντιπροσωπεύει όλα τα πράγματα έντονα και εμπαθή.

    Ροζ:Ρoμαντικός, γοητεία, ομορφιά, γλυκύτητα, θηλυκή, λιχουδιά, καθαρισμός, που ηρεμεί, ασφάλεια, ζεστασιά, τρυφερότητα, διαισθητικός, καθαρισμένος, περίπλοκος, καλοαναθρεμμένος, ηρεμία, μη βίαιος.

    Πορτοκαλί:Zεστασιά, ενέργεια, ισορροπία, ενθουσιασμός,επιδεικτικός, δημιουργικότητα, θάρρος, χαρά, αγάπη των ανθρώπων, επεκτατικός, εξωστρεφών, το αγαθό, προσδιορισμός και απαίτηση της προσοχής.

    Κίτρινο:Αυθεντικό, επινοητικός, χαρά, ευτυχία, ιδεαλιστικός, δημιουργικός, καλλιτεχνικός, πνευματικός, αισιοδοξία, διάνοια, αγάπη της εκμάθησης, φως, ηλιοφάνεια, καλοκαίρι, πτυχές, φιλοσοφία, ευθυμία, ελπίδα, ευτυχία και ενέργεια.

    Πράσινο:Υγεία, πλούτος (χρήματα), άνοιξη, ηρεμία, συμπόνοια, ανανέωση, γονιμότητα, ζωή, νέα αύξηση, ενέργεια, πίστη, φύση, περιβάλλον, καλή τύχη, φρέσκος, δροσερός, νεολαία, σθένος, ελπίδα, αφθονία και γενναιοδωρία.

    Μπλε:Εμπιστοσύνη, φρόνηση, ηρεμία, αγάπη, συντηρητισμός, αξιοπιστία, ψυχραιμία, ήρεμος, αλήθεια, σοβαρότητα, αρμονία, ηρεμία, υπομονή, εμμονή, ειρήνη, νοημοσύνη, ενότητα, διαβεβαίωση, εμπιστοσύνη, ασφάλεια, μοναξιά, ελπίδα, γενναιοδωρία, καθαρότητα, διαταγή, ουρανός, νερό, κρύο, τεχνολογία και πίστη.

    Βιολετί ή Πορφυρό:Ανεξαρτησία, διαίσθηση, διανοούμενος,δημιουργικότητα, μυστήριος, μετασχηματισμός, φρόνηση, Διαφωτισμός, δικαίωμα, αριστοκρατία, τελετή, αφθονία, δύναμη, ευαισθησία, πάθος, αγάπη, αξιοπρέπεια, πνεύμα, έντονη παρατήρηση, έξοχη ευαισθησία, ματαιοδοξία.

    Μαύρο:Δύναμη, κομψότητα, εκλέπτυνση, τυπικότητα, πλούτος, φόβος, κακό, ανωνυμία, στεναχώρια, βάθος, ύφος, πένθος, θάνατος (δυτικός πολιτισμός), μυστήριος, υπόγειος, τύψη, σαγηνευτικός, προκλητικός.

    Λευκό:Καθαρότητα, αγνότητα, νεολαία, απλότητα, καθαρός, αμόλυντος, φρέσκος, φωτεινός, σεβασμός, ειρήνη, ταπεινότητα, ακρίβεια, αθωότητα, γέννηση, χειμώνας, χιόνι, αγαθό, κρύος, κλινικός, αποστειρωμένος, ήπιος και πνευματικότητα.

    Γκρι:Ασφάλεια, ωριμότητα, αξιοπιστία, δροσερός, συντηρητικός, νοημοσύνη, σοβαρός, σεμνότητα, αξιοπρέπεια, στερεό, πρακτικότητα, γηρατειά, θλίψη.

    Καφέ:Δύναμη, στερεότητα, ωριμότητα, αξιοπιστία, σταθερότητα, απλότητα, άνεση, ποιότητα, αρμονία, υπαίθρια, αξιοπιστία, αντοχή, σπίτι και γη.

    Φυσικά τίποτα από όλα αυτά δεν έχει καμία σημασία, αν δεν έχει προσαρμοστεί στην δική μας πραγματικότητα και σε αυτά που (πιστεύουμε) ότι μας εκφράζουν και μας ταιριάζουν.

    Κάποια στιγμή έχασα ένα αγαπημένο πρόσωπο.... τότε απέκτησα ένα όμορφο πορτοκαλί σπιτάκι (μάλλον προς το ροδακινί τείνει που σου αρέσει) με κάποιες πράσινες κολώνες.. Ήθελα απλά να σπάσει την μονοτονία...

    Σε αυτά που διάβασα μου γεννήθηκαν 2 απορίες...

    α. Αν θέλεις να επιλέξεις χρώμα για το δωμάτιο... πόσο δύσκολη είναι η επιλογή;

    b. Τελικά υπάρχουν ροδακινί εσώρουχα; :P

    Καλημέρα :)

    Ps. Να συμπαθείς το ροζ!!! χο χο χο ...

    Ροζ γουρούνι :P

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 9:33 π.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Να προσθέσω και κάτι που δεν αποτελεί κανόνες, αλλά μπορεί να αναγνωρίσουμε τον εαυτό μας σε κάποια περιγραφή

    Πως χαρακτηρίζει τους ανθρώπους η ψυχολογία, βάση των χρωμάτων που προτιμούν και που αποφεύγουν:

    Λευκό
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: αθωότητα, αγνότητα, καθαρότητα, νεότητα, αλήθεια, απλότητα, ανυπαρξία, μοναδικότητα. Για μερικές κουλτούρες, το λευκό είναι το χρώμα του θανάτου και του πένθους.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: περισσότερο ενδιαφέρον για τον ρεαλισμό, αρνούνται να αποδεχτούν ότι δεν μπορεί να εξηγήσει η λογική. Γνωρίζουν και αποδέχονται τα ελαττώματά τους, αλλά δεν επιθυμούν να τα διορθώσουν.

    Κίτρινο
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: ζωντάνια, ενεργητικότητα, ευτυχία, περιέργεια, εναλλαγή, προσαρμοστικότητα, ευελιξία, πρόοδο, διασκέδαση, επικοινωνία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: απογοητεύονται εύκολα, προσπαθούν να εξηγήσουν τα συναισθήματα με την λογική, δεν αποκλείεται να αδιαφορούν για την φιλοσοφία και την γνώση σε βάθος.

    Πορτοκαλί
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: διασκέδαση, άνεση, αφθονία, απόλαυση, θέρμη, κοινωνικότητα, δυναμισμό, ανεξαρτησία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: υλισμό, ανεκτικότητα, είναι πιθανό να έχουν καταπιεσμένα σεξουαλικά συναισθήματα ή άλλα συναισθήματα σχετικά με την απόλαυση της ζωής.

    Κόκκινο
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: πάθος, σεξουαλικότητα, ενεργητικότητα, αυθορμητισμό, διέγερση, επιθετικότητα, δύναμη, κίνδυνο, φιλοδοξία, επαναστατικότητα.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: υπερβολική ενεργητικότητα και αυθορμητισμό, κυκλοθυμία, εγωκεντρισμό, ή να έχουν έντονο πρόβλημα να συναναστραφούν με ανθρώπους που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Δεν αποκλείεται να έχουν φοβίες που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να αντιμετωπίσουν και να απορρίπτουν την ίδια τους την δυναμικότητα.

    Φούξια
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: αυτογνωσία, δυνατά μα και ελεγχόμενα πάθη και συναισθήματα, τόλμη, φιλοδοξία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: αδιαλλαξία ή/και έντονα αρνητικά συναισθήματα όπως ζήλια. Δεν αποκλείεται να δυσκολεύονται να εκφράσουν τα βαθιά τους συναισθήματα.

    Ροζ
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: θηλυκότητα, τρυφερότητα, αθωότητα, νεότητα.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: δυσκολία να συμβιβαστούν με την θηλυκή τους πλευρά και να εκφράσουν συναισθήματα τρυφερότητας.

    Πράσινο
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: ειρήνη, ανάπαυση, ελπίδα, άνεση, θαλπωρή, γαλουχία, αρμονία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: προτίμηση στην ανεξαρτησία και την αυτοβελτίωση παρά στην αφοσίωση και την οικογενειακή ζωή. Είναι άνθρωποι που δεν μπορούν να ανοιχτούν και να δοθούν ολοκληρωτικά σε έναν άλλο άνθρωπο.

    Τιρκουάζ
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: εσωστρέφεια, αναγέννηση, καινοτομία, πρόοδο, ανθρωπιά, απέχθεια στους περιορισμούς.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: αναζήτηση για σταθερότητα και ασφάλεια, κυρίως μέσα από την οικογένεια. Διστάζουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.

    Μπλε
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: ψυχραιμία, ονειροπόληση, ειρήνη, ανάπαυση, αφοσίωση, οργάνωση, λογική, νοσταλγία, αλήθεια. Το σκούρο μπλε χαρακτηρίζει μελαγχολία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: πειθαρχία και εργατικότητα. Έχουν αποφασίσει το τι θέλουν από την ζωή τους και αρνούνται να αποκλίνουν από αυτόν τους τον στόχο έστω και στο ελάχιστο.

    Βιολετί & Μοβ
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: πνευματικότητα, εσωτερισμό, θρησκεία, μυστήριο, ηθική, αυτοθυσία. Οι σκούρες αποχρώσεις χαρακτηρίζουν κατάθλιψη και πένθος.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: σοβαρότητα ίσως και κυνισμό, απόρριψη σε οτιδήποτε δεν εξηγείται επιστημονικά και λογικά. Παρατηρείται μια εντυπωσιακή απουσία ονείρων και ρομαντισμού.


    Καφέ
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: πρακτικότητα, σταθερότητα, απλότητα, αφοσίωση. Οι σκούρες αποχρώσεις, αν και «ζεστές», χαρακτηρίζουν κατάθλιψη και μεροληψία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: αποστροφή στην ρουτίνα και την ήσυχη ζωή, αδιαφορία για την αίσθηση ότι κάπου ανήκει.

    Γκρί
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: διακριτικότητα αλλά και αδιαφορία, αδιαλλαξία.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: αποστροφή στην διπλωματία και τα έξυπνα ρητορικά τεχνάσματα. Προτιμά την ευθύτητα ακόμα κι αν μερικές φορές γίνεται ενοχλητική, εκνευριστική, σκληρή.

    Μαύρο
    Άνθρωποι που το προτιμούν χαρακτηρίζονται από: σοβαρότητα, μυστικοπάθεια, κατάθλιψη, θάνατο, πένθος, μοναχικότητα.
    Άνθρωποι που το αποφεύγουν χαρακτηρίζονται από: φοβία για το άγνωστο, επιθυμία για απελευθέρωση από οτιδήποτε τους δίνει αίσθηση εξάρτησης, τους παρεμποδίζει, τους «δένει».

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 10:45 π.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    το ροδακινί δεν είναι απόχρωση του πορτοκαλί??

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 2:30 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @gourouni - Ωραιότατη η ανάλυση των χρωμάτων...κάπου την είχα πετύχει και εγώ παλιότερα...Το ψυχολογικό μου προφίλ όμως δεν βλέπω να το σχημάτισες...εκτός και αν ακόμα είσαι στη διαδικασία!

    Απαντήσεις στις απορίες...
    1. Η απάντηση θα ακολουθήσει σύντομα σε post!
    2. Βεβαίως και υπάρχουν ροδακινί εσώρουχα...Για την ακρίβεια υπάρχουν σε ότι χρώμα και αν ψάχνεις!

    @phevos - Nαι ναι είναι απόχρωση του πορτοκαλί!

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 2:44 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Είναι νωρίς ακόμα να το έχω σχηματίσει... τώρα τα χρώματα έχω βάλει μόνο... σε λίγο θα τραβήξουμε και τις γραμμούλες :P

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 7:32 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Λοιπον.. που είχαμε μείνει;.. α ναι έφτιαξα απογευματινό καφεδάκι.. έβαλα και την τεκίλα στο ψυγείο... άσχετα αυτά..

    Δεν είμαι καλός στο να φτάνω σε συμπεράσματα αλλά με βάση αυτά που έχεις πει έχω φτάσει σε κάποιες σκέψεις....

    - Από τους συνδριασμούς που θέτεις για το τι φοράει μια γυναίκα, θεωρώ ότι έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη σε άντρες. Νιώθεις καλύτερα μαζί τους και με τις επιλογές τους

    - Δεν σε ενοχλεί τι επιλογές θα κάνουν οι άλλοι, αλλά αν ενοχλούν την αισθητική σου, δεν θα σε χαλούσε να τους ανοίξεις το κεφάλι

    - Έχεις κάνει πολλές αναφορές σε μικρά παιδάκια, είτε με το κίτρινο είτε με το θαλασσί. Μάλλον έχεις μπει στην διαδικασία να αποκτήσεις παιδί.. ή το έχεις σαν σκέψη ( ή σε έχουν βάλει οι γονείς.. πότε θα γίνεις μάνα.... πότε θα παντρευτείς... εκτός αν είσαι ήδη παντρεμένη με παιζάκια οπότε απλά τα αγαπάς πολύ..)

    - Σε τρομάζει ότι μπορεί να πάθει κάτι κάποιος δικός σου... (καλά όλους...μας τρομάζει) αλλά το νιώθεις έντονα αυτή την περίοδο...

    - Δεν θέλεις να σκοτώσεις το παιδί μέσα σου και δεν θέλεις να ξεφύγεις από παιδικές εικόνες... (παιδικά βιβλία.. κύρος γρανάζης.. εικόνες από καραγκίοζη.. κλπ)

    - Αν και βιώνεις τον ρομαντισμό τον θέλεις με τον δικό σου τρόπο...Δεν μπορείς τα πολύ γλυκά... ( αχ ενα ροζ γουρουνάκι..:P) αλλά προτιμάς να υπάρχει σοβαρότητα στα συναισθήματα.. έντονα... αλλά όχι "μη αντρικά"

    Αυτάαααα... υποθέτω ότι είμαι εντελώς εκτός..αλλά αυτή την εικόνα έβγαλα..

    Μήπως να σε βάλω να ζωγραφίσεις κάτι;...

    Αν κάτι σε ενοχλήσει από αυτά που γράφω, καθώς δεν με γνωρίζεις και δεν σε γνωρίζω καθόλου, απλά να σε ενημερώσω ότι είμαι άθλιος στο να εκφράζω τον εαυτό μου με γραπτό λόγο, οπότε μην με παρεξηγήσεις ...

    Γουρούνος....

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 8:57 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Λοιπόν! Τα παίρνω ένα ένα και αναλύω...
    σχόλιο 1ον - εντελώς επιτυχές και η απόδειξη βρίσκεται εδώ : http://happydrops.blogspot.com/2007/01/blog-post_23.html#comments Εκτός αν το έχεις διαβάσει και απλά μας κάνεις τον ψυχολόγο :p

    σχόλιο 2ον - Θα άνοιγα εύκολα το κεφάλι σε δικό μου άνθρωπο αλλά όχι σε κάποιον που απλά θεωρώ "γνωστό"...Άλλοστε δεν μου πέφτει λόγος...

    σχόλιο 3ον - Πάλι μέσα πέφτεις...Η απόδειξη εδώ: http://happydrops.blogspot.com/2007/02/t-5-update.html#comments Χμμμ....σίγουρα δεν τα έχεις διαβάσει αυτά; Αρχίζω και ανησυχώ!

    σχόλιο 4oν - Έχω λιγότερο από μήνα που έχασα κάποιον δικό μου...Θεωρώ πως με έχει επηρεάσει κάπως...

    σχόλιο 5ον - Κατά βάθος είμαι πολύ παιδί!

    σχόλιο 6ον - Μ'αρέσουν και τα "ροζ" συναισθήματα...αρκεί να μην είναι πάντα ροζ...πρέπει να γίνονται και κόκκινα...και λευκά...και μπλε...

    Όπως κατάλαβες είσαι σχεδόν εντελώς εντός οπότε η ζωγραφιά είναι περιττή!
    Αυτά!

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 10:03 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Γενικά δεν μου αρέσει να διαβάζω προηγούμενα post.. άντε μέχρι 1 εβδομάδας νωρίτερα... ή 2-3 σε αριθμό...

    Ο λόγος είναι ότι πιστεύω ότι κάτι που μας εκφράζει κάποια στιγμή, δεν σημαίνει ότι μετά από 1 ημέρα.. 1 μήνα.. ή 1 χρόνο μπορεί να παραμένει σταθερό...

    Ακόμα και αν τα προηγούμενα σου σχόλια , έχουν παρόμοιες αναφορές δεν θα ήξερα αν ακόμα σε εκφράζουν...

    Μάλλον εγώ είμαι χαρακτήρας που εύκολα αλλάζει απόψεις και γνώμες (κακό είναι αυτό) και έτσι σκέφτομαι ότι κάνουν και οι άλλοι και ας μην ισχύει...

    Το σίγουρο είναι ότι δεν προσπαθώ να σου κάνω τον ψυχολόγο... Αν δεις γενικά την παρουσία μου ...είτε στο δικό μου blog.. είτε σε comments σε άλλα, σπάνια έως καθόλου δεν απαντάω ή γράφω κάτι σοβαρό..
    :)

    Δεν είμαι σοβαρό γουρουνάκι :)

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 11:22 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Ουμφ! Κάθομαι και εγώ και γράφω γράφω γράφω μπας και μου κάνει κάποιος ψυχανάλυση να καταλάβω τι μου γίνεται αλλά τελικά αποδεικνύεται μη σοβαρός γουρούνης! :):):p Δεν το ψάχνεις πάντως μοίπος τελικά σου πάει σαν επάγγελμα; :) Και αυτό με την εναλλαγή απόψεων να το κοιτάξεις λίγο!:)

     
  • Στις 10 Απριλίου 2007 στις 11:56 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    Να είμαι ψυχολόγος; Δεν νομίζω... Μόνο ψυχιάτρος με αποκλειστικό ασθενή εμένα ίσως θα ήταν σωστή επαγγελματική επιλογή!!

     
  • Στις 12 Απριλίου 2007 στις 11:41 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο τον διασυρμό του αγαπημένου μου χρώματος, του μωβ. Είναι το αγαπημένο μου χρώμα σε οτιδήποτε και η λέξη "θανατοκορδελί" αποσιωπεί βάναυσα τις υπόλοιπες ιδιότητές αυτού του υπέροχου χρώματος...

     
  • Στις 12 Απριλίου 2007 στις 11:47 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Ζητούμε συγνώμη για τον διασυρμό...Είναι απλά μια προσωπική άποψη...Μ'αρέσει το λιλά παρόλα αυτά!:)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...
Χρόνια μου πολλά...
O λαβύρινθος του Πάνα...το βασίλειο της φρίκης...
Ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή!
Εδώ γελάμε!
Συμβολική αμοιβή των εκλεγομένων αρχόντων...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker