Happy Drops
 
11/4/07
Οργή...θυμός...
 
Λυπάμαι και νιώθω οργή...για σένα που νομίζεις πως μπορείς να με προσβάλεις ενώ είμαι παρούσα, για σένα που με κοιτάς όπως ο λύκος παραμονεύει τα θηράματά του, για σένα που βγάζεις τόση πολλή κακία και δηλητήριο μέσα από τα πράσινα σου μάτια...Για σένα που ξέρεις να με κρίνεις στους άλλους χωρίς ούτε καν να ξέρεις τ'όνομά μου, ποιά είμαι και τι κάνω στην ζωή μου...Που μπορείς να με κρίνεις με μόνο κίνητρό σου τη ζήλια και τα θέλω σου...που στέκεσαι απέναντύ μου και απλά μου ρίχνεις λάσπη χωρίς να ξέρω το γιατί...

Θυμώνω που μου χαλάς την μέρα, την ψυχολογία και την διάθεση, θυμώνω που δεν είναι στον χαρακτήρα μου να σηκωθώ και να σε φτύσω μπροστά σ'όλους αυτούς που είναι γύρω...και όποιος θέλει ας μου ζητήσει εξηγήσεις...θυμώνω που σ'αφήνω απλά να κάνεις το παιχνίδι σου...Θυμώνω που σήμερα αποφάσισα να πάω για καφέ και σε πέτυχα μπροστά μου...

Μα πιο πολύ θυμώνω που βρήκα την καμήλα που με φτύνει τόσο καιρό και δυστυχώς είσαι εσύ...

Μακάρι να μπορούσες να το διαβάσεις όλο αυτό...Μακάρι η κακία σου αυτή να σταματάει στο πρόσωπό μου...Μακάρι μια μέρα να πατήσεις πάνω σ'όλη αυτή τη λάσπη, να χαμηλώσεις τη μύτη σου και το κόκκινο κραγιόν σου και να μου πεις πιο τελικά είναι το προβλημά σου...
είπε η Σίσσυ @ 6:23:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...
Χρόνια μου πολλά...
O λαβύρινθος του Πάνα...το βασίλειο της φρίκης...
Ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker