Happy Drops
 
9/4/07
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
 

Υποσχέθηκα photo footage από την τούρτα τέρας των γενεθλίων μου και here it is! Δυστυχώς στις υπόλοιπες φωτογραφίες είναι παρούσα και η γιαγιά, η οποία μου απαγόρευσε να τις δημοσιοποιήσω διότι φοβάται τους ληστές που θα δούνε το σπίτι μας (όταν λέω εγώ πως ο θείος AL χτυπάει πλέον κάθε δεκάλεπτο δεν με πιστεύει κανείς) και η αδερφή μου με νυχτερινή περιβολή (διότι το πουλάκι μου μόλις είχε ξυπνήσει...κυράτσω μαριορή απ'τον ύπνο στο φαί)!

Για όσους έχετε αμφιβολίες...ε ναι λοιπόν αυτό είναι ένα μεγάλο κορνέ (ή αν προτιμάτε...ένας μεγάλος κορνές...)!
είπε η Σίσσυ @ 11:52:00 π.μ.  
2 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...
Χρόνια μου πολλά...
O λαβύρινθος του Πάνα...το βασίλειο της φρίκης...
Ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή!
Εδώ γελάμε!
Συμβολική αμοιβή των εκλεγομένων αρχόντων...
Είμαι άρρωστη...
Άντρες οδηγοί...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker