Happy Drops
 
15/4/07
Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
 
Πόσα θυσίες μπορεί να κάνει κάποιος για να είναι δίπλα σ'αυτόν που τον γεμίζει...δίπλα σ'αυτόν που βλέπει στα μάτια του τον κόσμο του όλο...Μπορεί να αφιερώσει δυο ώρες παραπάνω από τη μέρα του, μπορεί να αφήσει την δουλεία του, μπορεί να αφήσει τους φίλους του και την οικογένειά του, την καθημερινότητά του και την σιγουριά του; Μπορεί ίσως να τα αφήσει όλα αυτά μαζί; Kαι αν τελικά νιώθει πως θέλει να το κάνει, πόσο σίγουρος είναι πως πρέπει;

Έχεις μια δουλειά στην οποία πριν ένα μήνα πήρες προαγωγή, έχεις ένα σπιτικό φτιαγμένο όπως το θέλεις εσύ, ένα κοινωνικό κύκλο, φίλους, οικογένεια...Και ο άνθρωπός σου είναι στην άλλη άκρη της χώρας...Ή τουλάχιστον αυτός που τώρα νομίζεις πως είναι ο ανθρωπός σου...Και παίρνεις την απόφαση να φύγεις...όταν με ρωτάς σου λέω να κάνεις όπως νιώθεις...ίσως σε ενθαρρύνω κιόλας γιατί ξέρω πόσο πολύ το θέλεις...

Έχω το δικαίωμα να σου πω όλα αυτά που δεν θέλεις να ακούσεις; Έχω το δικαίωμα να αναρωτηθώ γιατί ο ανθρωπός σου δεν κάνει μια παρόμοια κίνηση, ή έστω μια κίνηση να διαιρέσει την απόσταση; Έχω το δικαίωμα να σου θυμήσω πως έχεις ξαναδοκιμάσει να είσαι μαζί του και δεν δούλεψε; Έχω το δικαίωμα να σε ρωτήσω τι θα γίνει αν όλο αυτό δεν δουλέψει; Έχω το δικαίωμα να καταστρέψω τον παραμυθένιο κόσμο που έχεις χτίσει στο μυαλό σου;

Ίσως δεν πιστεύω στις σχέσεις των ανθρώπων όσο εσύ...Ίσως βλέπουμε τα πράγματα με άλλο μάτι...Ίσως στην θέση σου να'κανα το ίδιο...Ελπίζω να είμαι λάθος...Θα είμαι εδώ όποια κι αν είναι η κατάληξη...

(Είναι μια ευκαιρία να κάνω και διακοπές στην κρήτη!)
Καλό ταξίδι φιλενάδα!
είπε η Σίσσυ @ 11:25:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 30 Απριλίου 2007 στις 9:04 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Aν νομίζεις ότι ο οποιοσδήποτε Ταδε αναγνωρίσει τη θυσία σου ΚΑΝΕ ΤΟ μπορεί να το μετανιώσεις αλλα θα το έχεις ζήσει τουλάχιστον ..!το θέμα βρίσκεται άν ο Τάδε ούτε καν το σκέφτεται...και το σκέφτεσαι μόνο εσύ...!!!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...
Χρόνια μου πολλά...
O λαβύρινθος του Πάνα...το βασίλειο της φρίκης...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker