Happy Drops
 
23/4/07
20 λόγοι που μισώ τα κινητά...
 

1. Μου προκαλούν πονοκέφαλο όταν δεν μιλάω με hands free...Υοu know brain cancer;
2. Με καλούν τις πιο ακατάλληλες ώρες
4. "Υποχρεούμαι" να το έχω ανοιχτό...διότι "γιατί το έχεις αφού δεν το έχεις ανοιχτό"
5. "Υποχρεούμαι" να τσιρίζει στο αυτί μου...διότι γιατί το έχεις αφού δεν το ακούς
6. "Υποχρεούμαι" να απαντάω στα μηνύματα έστω και αν ξέρουν ότι είναι ένα από τα πράγματα που μισώ θανάσιμα
7. Νιώθω τύψεις αν δεν απαντήσω σε μήνυμα ή κλήση και ακολουθήσουν τα εξής: 2ο μήνυμα..."δεν πήρες το μήνυμά μου;" ή μήνυμα μετά από κλήση..."σε παίρνω, που είσαι;"...Όπου στο λύκο θέλω...μπορεί να κοιμάμαι, να τρώω, να κρατάω 10 σακούλες ή ακόμα και να μαλλιοτραβιέμαι με αγενέστατη κυρία στο ΙΚΑ...(δε σας τα'πα αυτά!)
8. Με τσατίζει η ερώτηση "γιατί δεν το σήκωσες όταν σε πήρα πριν 25 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα..."
9. Με τσατίζουν οι ασταμάτητες επαναλαμβανόμενες κλήσεις αν δεν το σηκώσω την πρώτη φορά...Αφού δεν το σηκώνω, τι θα αλλάξει αν επιμένεις; Όταν το δω θα σε πάρω...
10. Όταν με ψάχνουν, σπάνια είναι για καλό...Ή κάτι θέλουν ή κάτι κακό έχει συμβεί
11. Με εκνευρίζει που ενώ δεν τα θέλω αναγκάζομαι να έχω δύο λόγω διαφορετικών οικονομικών πακέτων και εταιρειών
12. Ο καθένας μπορεί να μου προσβάλει τα αυτιά μου με τον άθλιο ήχο του κινητού του που χτυπάει (και δεν το ακούει επειδή ακούει μουσική/ψωνίζει γκόμενα/δεν αναγνωρίζει αν είναι το δικό του)
13. Μπορώ εύκολα να μάθω τις σεξουαλικές εμπειρίες του εκάστοτε συνταξιδιώτη μου αρκεί να τον/την πετύχω να μιλάει στον/στην κολλητό/ή του/της
14. Ψάχνω να βρω χόρο να ακουμπήσω τον καφέ μου γιατί το τραπεζάκι είναι γεμάτο κινητά σε κοινή θέα...ΑΝ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΟΥ!
15. Έχουν σήμα παντού εκτός από εκεί που πραγματικά τα χρειάζεσαι
16. Βγαίνουν ακόμα σε ροζ, με κάμερες, mp3, ραδιόφωνο, και υπολογιστή ταξιδίου...Με λίγη υπομονή και καλή θέληση φτιάχνουν και καφέ...και εγώ νόμιζα πως απλά το έχεις μαζί σου το ριμάδι ΜΟΙΠΩΣ όντως συμβεί κάτι πολύ σοβαρό
17. Μπερδεύομαι με την έννοια της αναπάντητης...Σημαίνει
α. Δεν ήξερα τι να κάνω και είπα να σε ενοχλήσω;
β. Σε σκέφτομαι αλλά δεν θέλω να σου μιλήσω;
γ. Βαριέμαι να σ'ακούω και για να βγω από την υποχρέωση κάνω ένα τουυυυυτ;
δ. Δεν έχω κάρτα, πάρε με;
ε. Είμαι τσιγκούνης, πάρε με;
Όποιος γνωρίζει καλείται να μας ενημερώσει με μια αναπάντητη...
18. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙΣ;
19. Εκνευρίζομαι όταν αποκαλύπτεται πως μας αποκρύπτουν όλες τις βλαβερές συνέπειες της ακτινοβολίας μόνο και μόνο για να μην φαληρήσουν οι διάφορες εταιρείες
20. Εκνευρίζομαι που όσο δεν τα θέλω τόσο μου είναι "απαραίτητα"...

Όχι δηλαδή πριν να κατακλύσουν τον πλανήτη Γη (για τους υπόλοιπους δεν έχω γνώμη) δεν συννενοούταν ο κόσμος;
είπε η Σίσσυ @ 3:43:00 μ.μ.  
6 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Τρεχάτε ποδαράκια μου...
Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!
Τσουρέκια, κουλουράκια, μαγειρίτσες...και φυσικά α...
Θα' θελα...
Το 23ο πλακάκι...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker