Happy Drops
 
1/2/07
Windows Vista by George is your man
 
DISCLAIMER : Γενικώς δεν το πολυψάχνω με τα blogs παρά μόνο όταν βαριέμαι κάπως...Διαβάζω μόνο αυτά που βρίσκονται δεξιά στην στήλη "λοιποί bloggίζοντες" διότι μ'αρέσει ο τρόπος που εξηγούν το παραμύθι...

Διαβάζοντας λοιπόν George is Your Man διαβάζω το επόμενο...και μιας και ακόμα γελάω (διότι συμφωνώ απόλυτα) σας το μεταφέρω (χωρίς να έχω ζητήσει άδεια - αλλά αφού κάνω reference είμαι εντάξει φαντάζομαι...ε;ε;)

"Μετά από περίπου 20 λεπτά ενδοπαλαμικής ποντικοταλάντωσης με τα νέα Windows Vista, καταλήγω η διαφορά τους με τα Windows XP είναι πως είναι απλά πιο όμορφα. Οπότε αντί να τα εγκαταστήσω, απλά θα κρεμάσω μια μεγάλη ασπρόμαυρη (καλλιτεχνική, πάντα) φωτογραφία ενός γυναικείου κώλου πάνω από το γραφείο για να κοιτάω αυτόν."

George rules!
είπε η Σίσσυ @ 11:17:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Νους υγειής...
Δεν γράφω!
Επεισόδιο εν κινήση...
Τρεντονεολέ(ρ)α!
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker