Happy Drops
 
24/1/07
Έτσι απλά...
 
Είμαι στεναχωρημένη...Κάποιο άτομο που είχα πολύ κοντά μου τον τελευταίο καιρό (όχι γκόμενος) αποφάσισε χωρίς λόγο και δικαιολογία να με αφήσει έξω από τη ζωή του την ώρα που νόμιζα πως δεν είχαμε τίποτα να χωρίσουμε...Στην αρχή απέφευγε τις κοινές εξόδους...μετά απεύφευγε και τα τηλέφωνα...Σε μια ύστατη προσπάθειά μου να χωρέσω στο πολυάσχολο (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα) πρόγραμμά του...Πήρα απλά την απάντηση "το πρόγραμμά μου είναι άδειο...απλά έχω πολλά στο μυαλό μου αυτόν τον καιρό...να προσέχεις και να περνάς καλά"...Δεν μπορώ να υποθέσω κάτι...Δεν μαλώσαμε ποτέ, δεν υπήρξαν κακίες...τίποτα...Αντίθετα νόμιζα πως ήταν ένα από τα λίγα άτομα που γνώρισα τελευταία και που μπορούσα να συννενοηθώ...Έτσι με αντιμετώπιζε και αυτός...δεν το υποθέτω το τελευταίο...το ξέρω...

Να προσέχεις και εσύ και να περνάς καλά...
Ξέρεις που μπορείς να με βρεις...
Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβω...
είπε η Σίσσυ @ 1:01:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...
Γκρρρρρ...
Για σχολιάστε...
Άλλαξε ο Μανωλιός...
Αλκιονίδες μέρες...μικρόβια πολυτελείας...
Τα κόλπα που έμαθα για σένα...
Κολλημένοι ρε παιδί μου...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker