Happy Drops
 
24/1/07
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση ανθρώπου - εξωγήινου!
 
Ημέρα : σήμερα (24/01/07)
Ώρα : γύρω στις 4.30 - 5.00
Κανάλι : ΝΕΤ
Παρουσιάστρια : κ. Άννα Δρούζα
Θέμα εκπομπής : εξωγήινοι

Δεν θα σχολιάσω όλους τους περίεργους με τις ιστορίες τους για UFO, απαγωγές, επαφές τρίτου τύπου κτλ κτλ που είχε καλεσμένους η κυρία Δρούζα...Ο καθένας βιώνει αλλιώς διαφορετικές καταστάσεις και στην τελική ποιά είμαι εγώ να κρίνω αν τελικά υπάρχουν ούφα ή όχι...(εξωγήινα εννοώ γιατί από τα άλλα έχει βρωμίσει ο τόπος)...Θέλω να σχολιάσω μόνο ένα πράγμα που το ακούω πρώτη φορά...όχι πως είμαι ουφολόγος και έχω ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα...αλλά πέντε, άντε έξι πραγματάκια τα έχω διαβάσει...

Υπάρχει σου λέει ων που είναι μισός άνθρωπος μισός εξωγήινος...Διασταύρωση...πως λέμε λυκόσκυλο με τσοπανόσκυλο; ε...ένα τέτοιο...Αυτό λοιπόν το ων, που από εδώ και στο εξής θα το προσφωνώ με το όνομα Μήτσακλας έχει πολλά χαρακτηριστικά που μπορεί να το προδώσουν και να καταλάβουμε εμείς οι κοινοί θνητοί πως είναι τουρλού-τουρλού...

Αν και εκείνη τη στιγμή είχα την tv στο mute και δεν πολυπαρακολουθούσα, η λεζάντα από κάτω έδινε όλα τα χαρακτηριστικά αυτά...
Ο Μήτσακλας λοιπόν:
- Έχει πάντα σπινθιροβόλο βλέμμα
- Είναι πολύ έξυπνος
- Έχει την ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα ξένες γλώσσες
- Δεν συναναστρέφεται με άλλον κόσμο
- Δεν παντρεύεται
- Δεν κάνει παιδιά
και άλλα που δεν τα συγκράτησα δυστυχώς διότι δεν ήμουν προετοιμασμένη για αυτό που διάβασαν τα μπιρμπιλωτά μου μάτια...

Τα σχόλιά μου είναι τα εξής...
- Αν έχει σπινθιροβόλο βλέμμα είναι Μήτσακλας και όχι αγελάδα;
- O Αινσταιν που ήταν πολύ έξυπνος μήπως ήταν Μήτσακλας;
- Ένας έξυπνος μεταφραστής με σπινθιροβόλο βλέμμα μοίπος είναι Μήτσακλας;
- Ένας έξυπνος καλόγερος μεταφραστής με σπινθιροβόλο βλέμμα μοίπος είναι Μήτσακλας;
- Ένας στήρος έξυπνος καλόγερος μεταφραστής με σπινθιροβόλο βλέμμα μοίπος είναι και αυτός Μήτσακλας;

Δεν κάνω πλάκα...

ΥΓ. Αν κατά τύχη κάποιος παρακολούθησε την εκπομπή και θυμάται τα υπόλοιπα, η βοήθειά του θα ήταν πολύτιμη...Ίσως καταλήξουμε ότι έχουμε έναν γείτονα Μήτσακλα, έναν γνωστό Μήτσακλα, ή έναν συγγενή Μήτσακλα...
είπε η Σίσσυ @ 6:56:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...
Γκρρρρρ...
Για σχολιάστε...
Άλλαξε ο Μανωλιός...
Αλκιονίδες μέρες...μικρόβια πολυτελείας...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker