Happy Drops
 
24/1/07
Πρασινοζούμι...
 
Εδώ και κάμποσες μέρες παρατηρώ μια αύξηση του αριθμού των ατόμων που περπατάνε μ'ένα κλαδί ελιάς στο χέρι, πράγμα κάπως περίεργο αν αναλογιστεί κανείς πως δεν είναι περιστέρια σε περίοδο πολέμου και δεν φοράνε χλαμύδα...Θεώρησα πως απλά είναι ιδέα μου και δεν έδωσα σημασία, μέχρι που χθές η μαμανού έσκασε μύτη με ένα κλαδί ελιάς ανά χείρας...Όπως με ενημέρωσε, λοιπόν, ανακάλυψαν αυτοί με τις άσπρες στολές και την εγκυκλοπαίδια Λαρούς στο κεφάλι (ναι ναι για τους γιατρούς λέω) πως αν πίνεις λέει δυο κουβάδες πρασινοζούμι την μέρα έχεις λύσει όλα τα προβλήματα υγείας που έχεις και έχεις προλάβει και αυτά που δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα αλλά το έχουν στο πρόγραμμα... Και όταν λέω πρασινοζούμι δεν εννοώ απλά το βράζεις το πίνεις...ΟΟΟΟΟΧΙ! Εννοώ το κάνεις πολτό (το φύλλο απ΄το κλαδί - χωρίς το ξύλο), το αραιώνεις με νεράκι βρύσης ή εμφιαλωμένο κατά προτίμηση και τότε το πίνεις...Μια κούπα φύλλα, τρεις νερό λένε οι περισσότεροι πως είναι η αναλογία...Έχω ακούσει και άλλα βέβαια αλλά πάω με την πλειοψηφία...

Εμένα όλο αυτό μου φάνηκε λίγο κάπως...όχι ότι αμφισβητώ την δράση του πρασινοζουμίου, απλά δεν καταλαβαίνω γιατί όλος αυτός ο σαματάς και όλος αυτός ο παροξισμός την δεδομένη χρονική στιγμή, όταν κάποιοι απ'αυτούς που κάνουν αναλύσεις στα παράθυρα επί του θέματος ισχυρίζονται πως αυτή η ανακάλυψη έχει γίνει χρόνια πριν...Πως δηλαδή θέλεις να πιστέψω (εγώ ο δύσπιστος Θωμάς) ότι γιατρεύεται ακόμα και ο καρκίνος (μακρυά απ'όλους) όταν ο αριθμός των ανθρώπων που πεθαίνουν από καρκίνο κάθε χρόνο αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο; Αν το ήξερες τόσο καιρό αγαπητή μου μεγαλοφυία δεν θα έφτιαχνες ένα φαρμακάκι να το δίνεις στον κοσμάκι να μην ταλαιπωρείται; Αυτό με τον καρκίνο δεν το κατέβασα από το κεφάλι μου...αυτοί το υποστηρίζουν...Επίσης λένε πως θεραπεύει στομάχια, καρδιοπάθειες (απ'τις πολλές συμπάθειες), δερματικά, ουρικά οξέα, χοληστερίνες και άλλα πολλά...

Άρχισαν λοιπόν και πίνουν όλοι στο σπίτι εκτός από την υποφενόμενη...Η μαμανού τσιρίζει που είμαι αρνητική και ειρωνική (ρώτησα αν γιατρεύει την φαλάκρα και την πλατυποδία) αλλά δεν μου αλλάζει γνώμη για την ώρα...Αν...λέω αν δούνε αυτοί αποτελέσματα...τότε ίσως κάνω reconsider...για την ώρα απολαμβάνω τις γκριμάτσες που κάνουν όλοι την ώρα της πρασινοποσίας...Τραβάω και videάκια...

Παρόλη την αρνητικότητα μου εννοείται πως ελπίζω σε θετικά αποτελέσματα...Θα σας κρατάω ενήμερους για τις προόδους του Θεμιστοκλέως βεβαίως βεβαίως...Αν παρόλα αυτά βιάζεστε, ανοίξτε tv και όλο και κάπου θα πετύχετε σχετική κουβέντα...
είπε η Σίσσυ @ 5:43:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...
Γκρρρρρ...
Για σχολιάστε...
Άλλαξε ο Μανωλιός...
Αλκιονίδες μέρες...μικρόβια πολυτελείας...
Τα κόλπα που έμαθα για σένα...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker