Happy Drops
 
1/2/07
Δεν γράφω!
 
Προφανώς και έχετε παρατηρήσει όσοι πιστοί διαβάζετε τις αρλούμπες που κατεβάζει το κεφάλι μου, πως τον τελευταίο καιρό δεν σας πολυδίνω σημασία...Κάθομαι με τις ώρες στο κιιμπόρντι, γράφω για τις σκέψεις μου, τα θέλω μου, τα γύρω ευτράπελα...και μετά τα διαβάζω...τα κάνω όλα μπλέ (που λέει και ο μπαμπάς) και πατάω ένα και μόνο κουμπάκι...ντιλίτ...Δεν μου αρέσει τίποτα...Έχω καταλήξει πως μάλλον φταίει που δεν είμαι συγκεντρωμένη, έχω το μυαλό μου αλλού...Κάτι τρέχει και δεν θέλω να το παραδεχτώ φοβάμαι...κάτι τρέχει και έχω ταχυκαρδίες, αυπνίες, ανορεξίες...κάτι τρέχει και έχω ένα μόνιμο χαμόγελο κολλημένο σαν να με τράβηξε αποτυχημένος πλαστικός...Αλλά μ'αρέσει, γιατί όλοι μέσα μας είμαστε και λίγο μαζοχάκια...Με συγχωρείτε φαντάζομαι...έτσι;
είπε η Σίσσυ @ 1:18:00 π.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Επεισόδιο εν κινήση...
Τρεντονεολέ(ρ)α!
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker