Happy Drops
 
1/2/07
Νους υγειής...
 
λέγανε εκείνοι οι αρχαίοι Ελληνάρες με τα μούσκουλα που όλη μέρα άλλη δουλειά δεν είχαν από το να μεταφράζουν οιωνούς και να χτίζουν Ακροπόλεις...Που να ξέρουν βέβαια και αυτοί πως μετά από λίγες χιλιάδες χρόνια κάποιοι θα το μετέφραζαν ολίγον διαφορετικά και θα την έβλεπαν πολύ μούσκουλο και καθόλου μυαλό...Πήγα σήμερα και εγώ η κοινή θνητή να γραφτώ στο γυμναστήριο μπας και καταφέρω να καταπλήξω τα πλήθη κατά τις καλοκαιρινές εξορμήσεις μου (λέμε τώρα)...Ναι ναι ξέρω είναι ακόμα φεβρουάριος...αλλά των φρονήμων τα παιδιά παραγγέλνουν πριν πεινάσουν, στη βράση κολλάει το σίδερο και κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολλιός τον Αύγουστο...(παραλήρημα)! Σε γενικές γραμμές η γυμναστική είναι κάτι που με φτιάχνει πολύ ψυχολογικά...αυτή την φορά ένα παραπάνω γιατί έχω παρέα άκρος γοητευτική! Έσκασα και εγώ μύτη όσο αθλητική και έτοιμη για ιδρώτα μπορούσα, γνωρίζοντας το ρίσκο να ξενερώσω την γοητευτική παρέα μου - αλλά αλλιώς ντύνομαι για βαρέα ανθυγειηνά και αλλιώς για να βγω έξω βρε αδερφέ... Τέλος πάντων...εκεί που πήγα αντιμετώπισα τρείς κατηγορίες υποψήφιων μουσκουλάδων...

Α. ΣΟΒΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ : Όπως πολύ καλά γνωρίζετε εσείς που λιώνετε τα κορμιά σας στα γυμναστήρια, το μόνο που αποκλείεται να μην πάθεις είναι να ιδρώσεις...και όταν ιδρώνεις τρέχουν οι μάσκαρες, τα μολύβια και τα λοιπά παστώματα που βάζουν οι γυναίκες και δείχνουν σαν φρεσκοχτισμένες...ή τουλαχιστόν εγώ νόμιζα πως τρέχουν και δεν παστώθηκα (όχι πως παστώνομαι ιδιαίτερα γενικώς)...Έλα όμως που μου ήταν όλες της κατηγορίας αυτής εκεί μέσα σαν να τις είχαν ασβεστώσει 10 χέρια...και όλες (εντάξει όχι όλες) με μια βλεφαρίδα μέχρι το ταβάνι και ένα διακριτικό ρουζάκι - γυμνάζομαι και κοκκίνησα...και σαν να μην έφτανε το πάστωμα, είχαν και το μαλλί κατευθείαν από το κομμωτήριο...Κάτσε ρε καραθανάση....πες μας πως το κάνεις διότι δεν καταλαβαίνω...τα συγχαρητήριά μου πάντως γιατί αν νιώθεις άνετα να γυμνάζεσαι προσέχοντας να μην ξεβάψεις και να μην χαλάσεις το μαλλί εγώ σου βγάζω το καπέλο! Για το θέμα ένδυση της κατηγορίας αυτής δε θα σπαταλήσω φαιά ουσία...φτάνει μόνο να σας πω πως αν τα prada και τα burberries σχεδιάζανε φόρμες θα είχανε σίγουρα πολλές πελάτισσες...

Β. ΜΟΥΣΚΟΥΛΑΔΕΣ ΑΝΤΡΕΣ : Την κατηγορία αυτή και την συμπεριφορά της φαντάζομαι λίγο πολύ την έχετε κάπου δει...Αμάνικο μπλουζάκι (για να καμαρώνουμε τον δικέφαλο - όχι της ΑΕΚ ντε), κολλητή φορμίτσα (για να καμαρώνουμε τον τετρακέφαλο και το σφιχτό μας κωλαράκι), ένα ενεργειούχο ποτό παραμάσχαλα (γιατί κουραζόμαστε βρε αδερφέ) και πετσετούλα υπο μάλης πάλι ή σαν κασκολάκι στο λαιμό για να μην κατεβαίνει ο ιδρώτας κάτω από τον λαιμό και μας γαργαλάει τους καλοσχηματισμένους μας άνω κοιλιακούς...5 λεπτά άσκηση, 3 ώρες καθρέφτη, 5 λεπτά άσκηση, 3 ώρες σκούπισμα, 5 λεπτά άσκηση, 3 ώρες σφίξιμο μπροστά στα μέλη της ομάδας Α...Και μετά τους ρωτάς τι έκανες σήμερα...και σου απαντάνε...ήμουνα 9 ώρες και ένα τέταρτο στο γυμναστήριο...και αναρωτιέσαι τι πίνει και δε σου δίνει...(ενεργειούχο ποτό πίνει αλλά ας μην το κάνουμε θέμα)

Γ. ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ : Αυτή την κατηγορία την πάω πολύ γιατί λιώνει και γουστάρει...και το κάνει για τον εαυτό της και μόνο και δεν την πολυνοιάζει αν ίδρωσε, αν φούσκωσε το μούσκουλο ή αν για να είναι άνετη έχει ντυθεί σαν τον κουβά...Θέλει να λιώσει ρε παιδί μου...και αν την ρωτήσουν τι έκανε όλη μέρα να πει...έ...πήγα και λίγο γυμναστήριο...
είπε η Σίσσυ @ 9:36:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Δεν γράφω!
Επεισόδιο εν κινήση...
Τρεντονεολέ(ρ)α!
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker