Happy Drops
 
30/1/07
Επεισόδιο εν κινήση...
 
Oδηγώ αμέρημνη και ελαφρώς νυσταγμένη στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και παρατηρώ από τον καθρέπτην μπε εμ βε πίσω μου να μου παίζει τα φώτα...φτάνω στα φανάρια...Με διπλαρώνει η μπε εμ βε με τον βαρυά 25αρι οδηγό της και μια πιτσιρίκα ξανθομαλλούσα στη θέση του συνοδηγού και ακολουθεί ο εξής διάλογος...

- Κοπελιά σαν κότα πας...Νέα είσαι, που είναι το Ν σου;
- Φιλαράκι έχει και δίπλα λωρίδα...Μαλάκας είσαι, που είναι το Μ σου;

Αι σιχτίρ αγάπη μου...
είπε η Σίσσυ @ 1:34:00 π.μ.  
4 Σχόλια:
  • Στις 30 Ιανουαρίου 2007 στις 5:30 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Rizobreaker είχε να πει…

    Πολύ καλά του τα είπες... Και μάλλον του κανες χαλάστρα με το ξανθό μωρό, αλλά καλά να πάθει!!! χεχε

     
  • Στις 30 Ιανουαρίου 2007 στις 8:50 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Του το είπες όντως αυτό; Whoa! Σε θαυμάζω! Ήταν γαμώ τις ατάκες!!!Way to go! :)

     
  • Στις 31 Ιανουαρίου 2007 στις 1:19 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Εννοείται και το είπα...να πω ότι βιαζόταν ο τύπος και ο δρόμος είχε μια λωρίδα, θα ζήταγα και συγνώμη...αλλά όχι αγάπη μου...η μπε εμ βε τον μάρανε...μπεεεεε!

     
  • Στις 9 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:05 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Ναταλία είχε να πει…

    Άπαιχτη ατάκα!!!!
    Νάσαι καλά βρε Σίσσυ μου μέσα στα άγρια χαράματα με άκουσε το τετράγωνο!!!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Τρεντονεολέ(ρ)α!
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker