Happy Drops
 
27/1/07
Τρεντονεολέ(ρ)α!
 
Παρατηρούσα σήμερα γύρω μου όλους αυτούς με τα τρέντυ ρουχάκια, τα σκουλαρίκια στα φρύδια και τα 11,5 κιλά gel στα πεταχτά μαλλιά τους και απόρρησα μέχρι που μπορεί να φτάσει ένας άνθρωπος για να είναι εντός (εκτός και επί τα αυτά) της μόδας! Είναι της μόδας οι μπλούζες - φούστα που φτάνουν μέχρι κάτω από τον ποπό; Ωραιότατα! Τις φοράνε όλες...Χοντρές, πολύ χοντρές, αδύνατες, πολύ αδύνατες, κοντές, ψηλές, με στραβά πόδια προς τα μέσα, με στραβά πόδια προς τα έξω...Όλες!Κάτσε βρε Σούλα...Δηλαδή καθρέφτη δεν έχεις στο σπίτι σου; Άσε με εμένα τον ταλαίπωρο που σ'έχω απέναντύ μου και όταν ξεχνιέται το βλέμμα μου υποφέρει από το θέαμα που αντικρίζει...Τον εαυτό σου δεν τον λυπάσαι; "Όχι" θα μου πεις..."έχεις δει πως με κοιτάει ο κόσμος;" Έχω δει...αλλά το βασικό στην υπόθεση είναι να σε κοιτάει για τον σωστό λόγο...

Έρχονται και τα αγοράκια...αυτά με το παντελόνι κατεβασμένο στη μέση του ποπού τους, με το boxeraki να ξεπετιέται δειλά δειλά...Και σε βάζουν σε τέτοιο πειρασμό να το τραβήξεις μόνο και μόνο για να δεις τι απόχρωση θα πάρει το ταλαιπωρημένο και χιλιοτρυπημένο προσωπάκι τους...Και σαν να μην φτάνει το παντελόνι, φοράνε και εκείνα τα κολλητά ροζ - μοβ μπλουζάκια που αν ήταν λίγο πιο μικρά μπορεί και να τα μπέρδευες με ρούχα της barbie... Δηλαδή λίγο self-respect δεν έχετε;

Η γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη, θυλική και sexy χωρίς να βγάζει έξω ότι έχει και δεν έχει. Ο δε άντρας, αν θέλει να λέγεται άντρας, δεν μπορεί να κυκλοφορεί με ροζ μπλουζάκι και φράντζα μέχρι τη μύτη...Πρέπει να βγάζει μια βαρβατήλα ρε παιδί μου...

Είναι πολύ μεγάλο θέμα για να το καλύψεις με λίγα παραδείγματα...απλά με βάζει στη διαδικασία να αναρωτιέμαι αν θα μπορούσαμε να κυκλοφορούμε με στολή βατραχανθρώπου, στολή πυροσβέστη, αστροναύτη ή ινδιάνου, ή ακόμα και γυμνοί αν κάποια στιγμή αυτές οι περιβολές ήταν οι προτάσεις όλων αυτών που θέλουν να "φτιάχουν" μόδα...
είπε η Σίσσυ @ 2:57:00 π.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 27 Ιανουαρίου 2007 στις 6:44 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Rizobreaker είχε να πει…

    Γεια σου Σίσσυ. Καλά τα λες... συμφωνώ απόλυτα... αναρωτιέμαι πως και δε μπερδεύονται αυτά τα άτομα στις παρέες τους... ίδιο μαλλί, ίδια τζιν, ίδιες τρύπες, ίδια όλα...
    Περιμένω τη γνώμη σου για το blog και το podcast μου...

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker