Happy Drops
 
26/1/07
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
 
Αγαπητέ μου stranger,
Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να με βοηθήσεις...Πραγματικά σου χρειάζονται εύσημα...Κερνάω τσίπουρα! Λοιπόν...σαν στόρυ το χαζοθυμάμαι...αγοράκι απευθύνεται σε κοριτσάκι και του λέει πως θα είναι εκεί "για πάντα" και σάλτσες, σάλτσες, σάλτσες...Το ακατοίκητό μου νομίζει πως το έλεγε στο refren...Ήταν ελαφρά μελανχολικό αλλά όχι στεναχωριτικό...Δεν χώρισε κανείς, δεν έφυγε κανείς, δεν έκλαψε κανείς (με έπιασε το ποιητικό μου)...Η φωνή ήταν πολύ "κότσιρας" ρε παιδί μου...
Που να τους ξέρεις και όλους αυτούς που έχουν βγει από τα φαμε στόρια και τα τραγουδο-ακάντεμι!

Σ'ευχαριστώ για την προσπάθεια (anyhow)

(είμαι μια κυρία δεν μπορείς να πεις)
είπε η Σίσσυ @ 10:45:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 27 Ιανουαρίου 2007 στις 3:36 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Θα μάθεις το πρόγραμμα του στθμού απ'έξω..θα στηθείς και θα ακούς..κάποια στιγμή θα το βάλει..και εκεί παίρνεις στο σταθμό να σου πούνε! εγώ η έξυπνη και φυγόπονη..να μην παιδεύεσαι βρε κοριτσι μου!! Πάντως κάτι καινούριο σχετικά, σε σύνθεση Κότσιρα, είναι ένα cd του Κούτρα (από παλιές εποχές )Η φωνή του μοιάζει λίγο με του Κότσιρα. Ισως σε βοηθήσει (http://www.musiccorner.gr/nees_kyklof/06/koutras.html)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Έχω σπάσει το κεφάλι μου...
Πάμε κάπου;
Πως να καταλάβετε πως κάποιος είναι διασταύρωση αν...
Πρασινοζούμι...
Έτσι απλά...
Αντροχώραφο...
Ρεκόρ βλακείας!
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...
Γκρρρρρ...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker