Happy Drops
 
18/10/07
Και βλέπω κάτι όνειρα...
 
Εδώ και καμιά εβδομάδα περίπου μου συμβαίνει κάτι πολύ περίεργο (κατά τη δική μου κρίση πάντα)... κάθε πρωί που ξυπνάω έχω ένα έτοιμο σενάριο ταινίας στο μυαλό μου, το οποίο φαίνεται πως σκηνοθετώ στον ύπνο μου... Honestly τώρα...έχω δει στον ύπνο μου από το grand finale του lost, μέχρι αστυνομικά, παιδικά και μια άλλη version από το Μικρό σπίτι στο λιβάδι...

Το αστείο της υπόθεσης είναι πως πάντα (στον ύπνο μου μόνο) θεωρώ τις "ταινίες" μου επιτυχημένες... τόσο επιτυχημένες που το πρωί ξυπνάω με μια ευτυχία να κάτσω να γράψω το σενάριο για να πάω για το Όσκαρ... επίσης πρέπει να αναφέρω πως κάποιες από τις ταινίες είναι υπερπαραγωγές (όπως φαίνεται) διότι παίζουν και πολύ διάσημοι ηθοποιοί, οι οποίοι δένουν άψογα στη σκηνοθεσία με την γειτόνισσα, τον φούρναρη της γειτονιάς μου, ακόμα και με τη γιαγιά Μαρίκα (που σε πρόσφατο σενάριο ήταν σφόδρα ερωτευμένη με τον Αλέξη Γεωργούλη)!

Χθες το βράδυ "σκηνοθέτησα" μια φανταστική ταινία, που θα την ονομάσω "στα βάθη του Αμαζονίου" στην οποία μια εξωγήινη φυλή έχει εγκατασταθεί στον Αμαζόνιο και προσπαθεί να "εξανθρωπιστεί" αλλά δεν τα καταφέρνει πολύ καλά γιατί στον Αμαζόνιο έχει (λόγω χλωρίδας) πολύ οξυγόνο... Οι εξωγήινοι λοιπόν (με αρχηγό τον Danny DeVito) προσπαθούν να εξαγοράσουν μεγάλους ηγέτες του πολιτικού σκηνικού (όπως τον Κωνσταντίνο Καζάκο και τον Βruce Willis) ώστε να προβούν στην αποψίλωση του Αμαζονίου και να βοηθήσουν στην πιο ομαλή διαβίωσή τους στη Γη... Για να μην σας κουράζω, αφού οι ηγέτες εύκολα εξαγοράζονται αγνοώντας την περιβαλλοντική καταστροφή... ξυπνάνε τα δέντρα του Αμαζονίου, τα οποία έχει ποτίσει ένας crazy scientist με μια ουσία που τα ζωντανεύει... διώχνουν τους εξωγήινους και ο επιστήμονας παίρνει το Nobel που πάντα ονειρευόταν...

Oh well...δεν ξέρω τι γίνεται μέσα στο μυαλό μου τελευταία...τουλάχιστον εγώ το διασκεδάζω! Θα έχω πρόβλημα όταν το μυαλό μου αρχίσει να κατασκευάζει θρίλλερ...καθότι όπως είναι γνωστό είμαι μεγάλη φοβιτσιάρα!
είπε η Σίσσυ @ 9:28:00 π.μ.  
3 Σχόλια:
  • Στις 19 Οκτωβρίου 2007 στις 9:19 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Sourotiri είχε να πει…

    Εεεεεεεεεε θελω να μου πεις το γραντ φιναλε του λοοοοοοοστ :) Βαριεμαι να περιμενω αλλα 3 χρονια :Ρ

    Η αλλη βερσιον του μικρου σπιτιου στο λιβαδι πως ειναι; Ε μα δεν εισαι και αναλυτικη βρε κοπελα μου...

    Οσο για τον Αμαζονιο, αν ειναι ετσι, νομιζω αυτο αποδεικνυει την υπαρξη των εξωγηινων στην γη :ΡΡΡΡΡ Επρεπε να το ονειρευτεις στην blog action day :)

     
  • Στις 20 Οκτωβρίου 2007 στις 11:45 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    επισης και εγω βλεπω απιστευτα ονειρα σχεδον καθε μερα εδω και μια εβδομαδα,αυτο που συμβαινει το εχει ερμηνευσει ο δημοκριτος.μαλον βλεπεις πολλεσ ταινιεσ και σ αρεσει of course

     
  • Στις 22 Οκτωβρίου 2007 στις 5:44 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @sourotiri: αν ξεκινούσα να εξιστορώ όλα τα σενάριά μου θα με πέρνατε με τις ντομάτες...στο τέλος του lost πάντως οι others βγάζουν τον μεγάλο νικητή (όπως στο big brother ένα πράγμα) και μετά η παραγωγή βγάζει τον μεγάλο νικητή των others, οι οποίοι όμως δεν ξέρανε ότι παίζανε στο παιχνίδι!!! oh well!

    @ανώνυμος: είναι πολύ πιθανόν...έχουμε λιώσει στις ταινίες lately!:)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Ε-Ε-Έρχεται!!!!
Καλοσύνες τέρμα...
Γλίστρησα...Έπεσα...Χτύπησα...:(
Ο γενναίος ράφτης... Μεγαλώνοντας απαταιώνες!
Νυστάζω...
Πρέπει να αλλάξω μούρη...
Θα σου σπάσω τα μούτρα λέμε...
Φθινοπωρινές ιώσεις και άκυρα ψηφοδέλτια...
Εφορευτική επιτροπή!
Prague...γκούλας, σκόρδο, λουκάνικα και μαύρη μπύρα!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker