Happy Drops
 
1/10/07
Νυστάζω...
 
Νυστάζω... κοντεύω να κοιμηθώ πάνω στο πληκτρολόγιο...έχω ένα σωρό δουλειές στο γραφείο (το οποίο δε λέει να ξεμυρίσει μετά την είσοδο συναδέρφου που έχει να κάνει μπάνιο από τότε που τον βάφτισαν)...

Νυστάζω λέμε, έχω να μιλήσω με το Υπ. Παιδείας για κάτι κονδύλια που ναι μεν μας χορηγούν, αλλά μας τα βγάζουν από τη μύτη...

Νυστάζω... ήθελα να είμαι στο κρεββατάκι μου, στο παχουλό μαξιλαράκι μου και κάτω από την φρεσκοπλυμμένη κουβερτούλα μου...

Νυστάζω...ήθελα να είμαι σ'ένα σπιτάκι με τζάκι και έξω να χιονίζει, βαρέθηκα πια αυτή την αρρωστημένη ζέστη που δε λέει να καταλάβει πως πρέπει να αποχωρήσει...

Νυστάζω... ήθελα έστω να είμαι στην Αγγλία, κάτω από το χοντρό μου πάπλωμα και έξω να βρέχει εκείνη τη βροχή που νανουρίζει... μου λείπει η Αγγλία συχνά πυκνά...

Νυστάζω... θέλω μια αγγαλιά να κοιμηθώ και να ξυπνήσω αύριο το πρωί...

Νυστάζω... και είναι ακόμα δευτέρα...
είπε η Σίσσυ @ 8:37:00 π.μ.  
5 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Πρέπει να αλλάξω μούρη...
Θα σου σπάσω τα μούτρα λέμε...
Φθινοπωρινές ιώσεις και άκυρα ψηφοδέλτια...
Εφορευτική επιτροπή!
Prague...γκούλας, σκόρδο, λουκάνικα και μαύρη μπύρα!
Tετραπύρηνος baby...update...
Τετραπύρηνος baby!
Prague...Day 5
Prague...Day 4 - Karlovy Vary
Prague...Day 3 - Δρέσδη

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker