Happy Drops
 
10/10/07
Καλοσύνες τέρμα...
 
Όσοι (έχετε την τύχη ή την ατυχία να) με γνωρίζετε ξέρετε καλά πως είμαι ευγενέστατη (ακόμα και με τους αγνώστους), καταδεκτικότατη, γλυκήτατη (μα πως τα λέω έτσι) και πως μπορείς αν μου φερθείς ευγενικά να με πατήσεις από κάτω και να καταφέρεις να σου πω και ευχαριστώ... Εντάξει δεν είμαι πολύ περήφανη για όλο αυτό αλλά φταίνε τα γονίδια...

Δυστυχώς κάποιοι εδώ μέσα (ευτυχώς λίγοι και μετρημένοι στα δάχτυλα - όταν λέω εδώ μέσα δεν εννοώ την bloggoσφαιρα) είναι τόσο αγενείς που δεν μπορώ να τους παλέψω με τίποτα... το στυλ κάποιων διαλόγων συχνά πυκνά ακολουθεί το ύφος...
- "θα ήθελα να σας παρακαλέσω..."
- "άντε γ*μήσου, αυτό που σου λέω εγώ..." (μόνο το ύφος περιγράφω - όχι το λεξιλόγιο)
- "μα θα πρέπει να σας υπενθυμίσω..."
- "και ποια είσαι εσύ που θα μου υπενθυμίσεις κιόλας..."

Βάλε και μια κακία στο μάτι, βάλε και μια υπεροψία, βάλε και ένα ύφος "ξέρεις ποιος/α είμαι εγώ..."

Το κακό, ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για σένα, (αγαπητή κότα) είναι ότι ξέρω ποιά είσαι... Χα! Είδες τι μικρός που είναι ο κόσμος... Είδες πόσο πρόθυμοι είναι όλοι αυτοί που μειώνεις καθημερινά να πούνε μια κακία και για σένα; Είδες πόσο εύκολα μαθαίνεται ποιός σε πήδαγε για να φτάσεις εκεί που είσαι τώρα και να μου μιλάς με τόση κακία; Και το απολυτήριο λυκείου σου να το βάλεις εκεί που ξέρεις, που θα μου πεις εμένα ότι "κάνω ανοησίες και σου σπαταλάω τον πολύτιμο χρόνο σου..." Και κάτι ακόμα...όταν θα φτάσεις σε μια θέση που θα δικαιολογεί το ύφος εκατό καρδυναλίων που έχεις τότε θα σε σεβαστώ...αλλά προς το παρόν κόβε επιταγές...Ζώον...
είπε η Σίσσυ @ 9:47:00 π.μ.  
2 Σχόλια:
  • Στις 11 Οκτωβρίου 2007 στις 10:10 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Bobos είχε να πει…

    Dose onomata kai skinika...
    Etsi na anapsoune ta aimata!!!!
    "Είδες πόσο εύκολα μαθαίνεται ποιός σε πήδαγε για να φτάσεις εκεί που είσαι τώρα και να μου μιλάς με τόση κακία; "

    Ama exei kai pidima i douleia tote einai pou thelo na matho kai leptomeries!

     
  • Στις 11 Οκτωβρίου 2007 στις 10:25 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Σημασία έχει το ζουμί πα μου...όχι το όνομα της κότας... :) Από πότε έγινες κατινάκι εσύ; Πολλά φιλιά!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Γλίστρησα...Έπεσα...Χτύπησα...:(
Ο γενναίος ράφτης... Μεγαλώνοντας απαταιώνες!
Νυστάζω...
Πρέπει να αλλάξω μούρη...
Θα σου σπάσω τα μούτρα λέμε...
Φθινοπωρινές ιώσεις και άκυρα ψηφοδέλτια...
Εφορευτική επιτροπή!
Prague...γκούλας, σκόρδο, λουκάνικα και μαύρη μπύρα!
Tετραπύρηνος baby...update...
Τετραπύρηνος baby!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker