Happy Drops
 
15/9/07
Εφορευτική επιτροπή!
 
Γαμ* το μπελά μου και τα πεταχτά αυτιά μου... Αν δεν το ανέφερα (υποσυνείδητα προσπάθησα να μην το θυμάμαι) στις αυριανές εκλογές είμαι στην εφορευτική επιτροπή... Δηλαδής... θα ξυπνήσω από τις 5 για να είμαι εκεί στις 6, θα ακούω όλη μέρα του καθενός το μακρύ και το κοντό, θα πρέπει να ξαγρυπνήσω για να μετρήσω τα ψηφοδέλτια και θα υποφέρω από τη μέση μου για την επόμενη εβδομάδα... :( Θα χάσω και τον τελικό του eurobasket...

Η βλακεία είναι ότι θα μπορούσα να το αποφύγω αν ο καραγκιόζης που πήρε τη μαμά στο τηλέφωνο δεν την ψάρωνε τόσο που η κακομοίρα νόμιζε πως έπαθα ατύχημα και πρέπει να με μαζέψει από κανένα χαντάκι... Ουμφ...

Τουλάχιστον θα γελάσουμε ελπίζω με τα άκυρα!
είπε η Σίσσυ @ 12:36:00 μ.μ.  
3 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Prague...γκούλας, σκόρδο, λουκάνικα και μαύρη μπύρα!
Tετραπύρηνος baby...update...
Τετραπύρηνος baby!
Prague...Day 5
Prague...Day 4 - Karlovy Vary
Prague...Day 3 - Δρέσδη
Prague...Day 2
Prague...Day 1
...fell in love with Prague!
Tι οκνηρία, τι νωχέλεια...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker