Happy Drops
 
2/5/07
Welcome to Jamaica, have a nice holiday!
 
Η ταλαιπωρία μου τις τελευταίες δυο εβδομάδες (ΤΕΒΕ - ΙΚΑ - ΔΟΥ) είναι τόσο μεγάλη όσο το μόριο του κυρίου τζαμαικανού πάνω στο οποίο είχε γράψει "Welcome to Jamaica, have a nice holiday!"
(Όσοι δεν γνωρίζετε το ανέκδοτο δεν θα γελάσατε...αλλά δεν χάνετε και τίποτα!)
Αν πάρω τα πράγματα από την αρχή θέλω ένα huge post για να εξηγήσω την κατάντια τους εκεί στις δημόσιες υπηρεσίες...

Μου έχουν δημιουργηθεί τα εξής ερωτήματα...μεγάλα ωσάν τα αναπάντητα ερωτήματα της ανθρωπότητας...και όποιος καταφέρει να μου βρει απαντήσεις κερνάω τσιπουροκατάνηξη μετά βολιώτικων μεζέδων!

1. Γιατί υπηρεσίες όπως το ΤΕΒΕ ζουν ακόμα στην εποχή των σπηλαίων και αρνούνται να μηχανογραφήσουν τα εκατομμύρια ντοσιέ, χαρτιά, χαρτάκια κτλ κτλ που κυκλοφορούν και όχι μόνο κάνουν τις διαδικασίες αδύνατες, αλλά κοντεύουν να πνίξουν τους υπαλλήλους (ο Θεός να τους κάνει)
2. Γιατί οι υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα των δημόσιων υπηρεσιών δεν απολύονται όταν εμφανίσουν αλτσχάιμερ; Τι φταίει ο κακόμοιρος πολίτης να ενημερώνεται πάντα με ελλειπή στοιχεία και να αναγκάζεται να επαναλαμβάνει διαδικασίες ξανά και ξανά;
3. Γιατί να θεωρείται επίσημο έγγραφο το Ε9 στο ΤΕΒΕ και όχι στην ΔΟΥ;
4. Γιατί να μην υπάρχουν κοινές διαδικασίες μεταξύ δημόσιων υπηρεσιών στις εκάστοτε πόλεις;
5. Γιατί για να πάρεις ένα χαρτί πρέπει να δώσεις περιθώριο ημέρας όταν την ίδια στιγμή όλοι οι υπάλληλοι πίνουν καφεδάκι και διαβάζουν εφημερίδα;
6. Γιατί να επιτρέπεται ακόμα το κάπνισμα χωρίς να σε προμηθεύουν με μάσκα οξυγόνου στην είσοδο;

Ουμφ...έχω τόσα πολλά γιατί...και μετά αναρωτιέμαι γιατί ο κόσμος βάζει μέσον και πάλι μέσον...Νομίζω πως ήρθε η ώρα μου...

Πάω να πάρω το χαρτί που μου υποσχέθηκαν πως θα είναι έτοιμο στις 12 από την πολεοδομία...Λέμε τώρα...και μετά έχω πάλι εφορία...και μετά πάλι ΤΕΒΕ και πάλι Επιμελητήριο...Σήμερα έχω όρεξη να βρίσω!

Καλημέρα:)
είπε η Σίσσυ @ 11:03:00 π.μ.  
3 Σχόλια:
  • Στις 4 Μαΐου 2007 στις 12:39 π.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    έχεις 5 λεπτά να μου γράψεις ότι είσαι καλά.. και ζωντανή .. και ότι δεν σε ξέχασαν σε κάποιο υπόγειο δημόσιας υπηρεσίας...

    Σίσσυ.. με λαμβάνεις;

    smouuuuuuuuuuuuuach

     
  • Στις 4 Μαΐου 2007 στις 12:44 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Είμαι η Σίσσυ και είμαι καλά...Αγαπητό γουρούνι σε λαμβάνω! Είμαι on-time νομίζω ε;

     
  • Στις 4 Μαΐου 2007 στις 6:40 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger GouRouni είχε να πει…

    είσαι είσαι...

    εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου πάντα :P

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Πως να καταλάβετε πως φτάνουμε στο καλοκαίρι...
Kαλημέρα!
Τα αυτονόητα...και τα μη αυτονόητα...
Εγώ λοιπόν λέω πως δεν είναι...
Είναι αρκετή μόνο η αγάπη;
20 λόγοι που μισώ τα κινητά...
Τρεχάτε ποδαράκια μου...
Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker