Happy Drops
 
27/4/07
Τα αυτονόητα...και τα μη αυτονόητα...
 
Με κουράζει αφάνταστα να μου εξηγούν αυτονόητα πράγματα, όπως επίσης με εκνευρίζει να περιμένουν από μένα να γνωρίζω πράγματα εξειδικευμένα που δεν είναι του αντικειμένου μου ή που ειλικρινά δεν είχα κανένα τρόπο να γνωρίζω...
Kαι στις δυο άνωθεν περιπτώσεις εξαιρούνται τα άτομα ηλικίας κάτω των 10 και άνω των 70...(για ευνόητους λόγους)

Κοινώς με κουράζει: -
1. Nα μου εξηγείς ότι πρέπει να ανανεώσεις την κάρτα του κινητού σου γιατί πέρασε ο μήνας και το free2go θέλει ανανέωση κάθε 30 μέρες ενώ ξέρουμε πως χρησιμοποιούμε και οι δύο το ίδιο πακέτο εδώ και πολύυυυυυυυυυυυυυυ καιρό...
2. Να μου εξηγείς κάτι που μόλις σου ανακοίνωσα, με άλλα λόγια λες και μου το ανακοινώνεις πρώτος εσύ
3. Να μου εξηγείς γιατί δεν πρέπει να περνάω με κόκκινο
4. Να μου τονίζεις πράγματα για τα οποία εγώ φωνάζω εδώ και καιρό --> HELLO τα ξέρω αφού γι'αυτά φωνάζω

Με εκνευρίζει: -
1. Nα μου εξηγείς συνοπτικά διαδικασίες δημόσιων υπηρεσιών και να περιμένεις να γνωρίζω τις ορολογίες και τους κωδικούς
2. Να θεωρείς αυτονόητη την σειρά κάποιων διαδικασιών και να μου την λες που δεν την ακολούθησα
3. Να περιμένεις να γνωρίζω πως ΔΕΝ σ'αρέσει το πολύ αλάτι/πιπέρι/σκόρδο/ζάχαρη κτλ κτλ
4. Να περιμένεις να καταλάβω πως στρίβεις δεξιά/αριστερά, χωρίς να ανάψεις φλας, και να με βρίζεις που δεν το κατάλαβα γιατί είμαι ξανθιά

Ίσως τα παραδείγματά μου δεν αντιπροσωπεύουν ακριβώς τις καταστάσεις...αλλά μια γενική ιδέα την πήρατε νομίζω...
Μοίπος τελικά είμαι περίεργη;
είπε η Σίσσυ @ 4:32:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Εγώ λοιπόν λέω πως δεν είναι...
Είναι αρκετή μόνο η αγάπη;
20 λόγοι που μισώ τα κινητά...
Τρεχάτε ποδαράκια μου...
Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...
Άλλαξα μούρη...
Μια μεγαααααάλη τούρτα!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker