Happy Drops
 
1/5/07
Πως να καταλάβετε πως φτάνουμε στο καλοκαίρι...
 

1. Ο καιρός ζέστανε τόσο που αποφάσισες να μην κουβαλάς μαζί σου ούτε καν ένα μπουφανάκι
2. Τα κοριτσάκια ανεβάσανε τις φούστες πιο ψηλά και κατεβάσανε τα ντεκολτέ πιο χαμηλά
3. Τα αγοράκια ανεβάσανε λίγο το παντελόνι και πετάξανε έξω τα μούσκουλα
4. Οι μπότες και τα χοντρά παπούτσια αντικαταστάθηκαν από κάτι πιο light, κατά προτίμηση με το δάχτυλο έξω
5. H ομπρέλα στην τσάντα αντικαταστάθηκε από αντιηλιακή κρέμα και μαύρα μεγάλα γυαλιά σαν μπαρμπρίζ λεωφορείου (φίλος μου λέει πως όσο πιο μεγάλο το γυαλί τόσο μεγαλύτερο χάλι κρύβει από πίσω...δεν συμφωνώ απόλυτα!)
6. Οι καφετέριες και τα μαμ-μαγαζιά βγάλανε τραπεζάκια έξω...αυτά που είχανε και τον χειμώνα, βάλανε μέσα τις σόμπες και στη θέση τους βάλανε ομπρέλες
7. Τα club αρχίσανε να ανακοινώνουν ημερομηνίες έναρξης των καλοκαιρινών καταστημάτων
8. Ξυπνάς το πρωί από τον ήλιο που μπαίνει απ'το παράθυρο και αναπολείς τις χειμωνιάτικες συννεφιές...
9. Κυκλοφορούν περισσότερα "μισά" αυτοκίνητα...έχω και cabrio πάμε μια βόλτα;
10. Προσπαθείς να βρεις από που έρχεται μια αντανάκλαση στα μάτια σου και ανακαλύπτεις πως είναι από τον φαλακρούλη κύριο στο απέναντυ τραπέζι
11. Παραγγέλνεις αντί για νες ή καπουτσίνο, φραπέ ή φρέντο κ γενικώς όπου έβαζες την λέξη ζεστό, τώρα ζητάς παγάκια
12. Το 99% των γνωστών σου ξεκίνησε δίαιτα και γυμναστήριο διότι "αν δεν χάσει 10 στην παραλία δεν βγαίνει"
13. Όλοι μιλάνε για καλοκαιρινούς προορισμούς
14. Άρχισε η περίοδος των γάμων...Αυτό να παντρεύεσαι μέσα στη ζέστη είναι huge βίτσιο!
15. Τα λουλουδάκια ανθίσανε απειλητικά και οι αλλεργικοί όλοι μέρα βρίζουν
16. Τα μαγαζιά βγάλανε τις κάλτσες από τις βιτρίνες και βάλανε μαγιό
17. Αρχίζεις να προτιμάς την θάλασσα από το βουνό (αν και εγώ κάνω το αντίθετο)
18. Εφοδιάζεσαι με μάσκα οξυγόνου πριν μπεις σε μετρό - λεοφωρείο - χώρους με πολυκοσμία
19. Οι αισθητικούδες δουλεύουν υπερωρίες (ΒΤW αυτή την στιγμή έχω ένα feeling ότι κάπου έχω διαβάσει παρόμοιο post - παρόλα αυτά, έχω γράψει πολλά για να το σβήσω αυτή τη στιγμή)
20. Αρχίζεις να εύχεσαι να ήσουν εκπαιδευτικός (γιατί δεν ξέρω για εσάς guys, εγώ θα λιάζομαι 3 whole months!)

Καλό μήνα!
είπε η Σίσσυ @ 3:59:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 1 Μαΐου 2007 στις 11:57 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Ένα σχόλιο για το 5.: Δίκιο έχει ο φίλος σου!
    Κι ένα για το 20.: Γκρρρρρρρρ...

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Kαλημέρα!
Τα αυτονόητα...και τα μη αυτονόητα...
Εγώ λοιπόν λέω πως δεν είναι...
Είναι αρκετή μόνο η αγάπη;
20 λόγοι που μισώ τα κινητά...
Τρεχάτε ποδαράκια μου...
Aγαπάς...θυσιάζεις...ξενιτεύεσαι...
Οργή...θυμός...
Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker