Happy Drops
 
17/2/07
Η ωραία κοιμωμένη έκανε την κοιμισμένη...
 

Είναι φορές που πιάνω τον εαυτό μου να κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, να κάνω την χαζή...και να παραδέχομαι ανοιχτά πως λόγω περιορισμένης νοημοσύνης απαιτώ περισσότερες εξηγήσεις ή λεπτομέρειες...Δεν ξέρω αν το κάνω γιατί πάντα ζήλευα την χαρά που επικρατεί στο κεφάλι των λίγο χαζών ανθρώπων ή γιατί κάποιοι με βρίσκουν πιο χαριτωμένη όταν κάνω την χαζή...Επίσης δεν έχω προσδιορίσει το θέμα πάνω στο οποίο κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, αν και τις περισσότερες φορές συμβαίνει όταν δεν με συμφέρει να καταλάβω ή όταν καταλαβαίνω πως ο άλλος έχει πει επίτηδες κάτι με την ελπίδα να μην καταλάβω...και απλά του κάνω την χάρη...(επαναλαμβανόμενη χρήση του ρήματος καταλαβαίνω - δυστυχώς δεν μπορώ να βρω εύηχο συνόνημο)...

Είμαι και εγώ μια κοιμωμένη (δεν ξέρω απαραίτητα αν είμαι "ωραία"), που κάνει πως κοιμάται γιατί ξέρει πως θα αναγκάσει το πριγκιπόπουλο να έρθει και να την ξυπνήσει...Και δεν αισθάνομαι τύψεις...
είπε η Σίσσυ @ 12:28:00 π.μ.  
2 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Γιορτάζετε;
Καστοριά...Τα παπάκια πα πα πα...
Ναι ναι σ'εσένα μιλάω...
Επιχείλιος έρπης...μοίπος φάγατε μπουνιά;
Και όμως...
Windows Vista by George is your man
Νους υγειής...
Δεν γράφω!
Επεισόδιο εν κινήση...
Τρεντονεολέ(ρ)α!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker