Happy Drops
 
11/2/07
Καστοριά...Τα παπάκια πα πα πα...
 
Μόλις γύρισα από Καστοριά (όπου για όσους δεν γνωρίζετε θα μετακομίσει η μικρή Μαρία για να τελέσει θητεία φοιτήτριας στο ΤΕΙ)...Πήγαμε το λοιπόν οικογενειακώς να την μισομετακομίσουμε...Και λέω μισό διότι τρεις εβδομάδες τώρα πράγματα ανεβάζουμε...Τον ατελείωτο έχουν...Anyways...

Την Καστοριά λοιπόν την είχα επιστεπτεί πιο παλιά...τότε που έπινα γάλα με το μπιμπερό και κρατούσα κουδουνίστρα και δεν είχα και ιδιαίτερες αναμνήσεις από το μέρος...Θεωρώ λοιπόν πως είναι μια από τις πιο ιδιαίτερες πόλεις που έχω περπατήσει...Μικρή πόλη, πολύς κόσμος, θορυβώδης κόσμος, ατελείωτη θέα, κύκνοι, πάπιες, χήνες, φύση... Είναι βέβαια καθαρά θέμα γούστου...






είπε η Σίσσυ @ 8:14:00 μ.μ.  
2 Σχόλια:
  • Στις 12 Φεβρουαρίου 2007 στις 6:16 π.μ., ο αναγνώστης Blogger CrazyCow είχε να πει…

    Η καστοριά είναι απίστευτη πόλη. Είναι η πόλη που πέρασα καλύτερα σαν φαντάρος (πριν 1 χρόνο). Και από τις λίγες που μου έχουν αφήσει τόσο γλυκό συναίσθημα. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να πίνεις τον καφέ σου δίπλα στη λίμνη την ώρα που πέφτει ο ήλιος και ο ουρανός να γίνεται κόκκινος!

     
  • Στις 13 Φεβρουαρίου 2007 στις 7:23 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    ...η Καστοριά μαμεί.... καλά δίπλα είσαι εσύ δεν μπορούσες να πας μια βόλτα τόσα χρόνια???...

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Ναι ναι σ'εσένα μιλάω...
Επιχείλιος έρπης...μοίπος φάγατε μπουνιά;
Και όμως...
Windows Vista by George is your man
Νους υγειής...
Δεν γράφω!
Επεισόδιο εν κινήση...
Τρεντονεολέ(ρ)α!
Έχω σπάσει το κεφάλι μου (update)
Έχω σπάσει το κεφάλι μου...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker