Happy Drops
 
21/1/07
38.8, 39.9 μετράω τον πυρετό μου...
 
πιάνει ο υδράργυρος φωτιά...Που έλεγε ένα hit της Κωνσταντίνας αν δεν απατώμαι πριν από κάμποσα χρόνια...Ε ναι λοιπόν...Πάνω που έλεγα πως την έχω γλιτώσει μέχρι στιγμής και πως τα αγαπητά μικρόβια έχουν επισκεφθεί όλους τους άλλους εκτός από εμένα...ήρθε ένας πονόλαιμος για αρχή και ένας πυρετούλης καπάκι για να διαψεύσει τις αρχικές μου εκτιμήσεις...Και μου το λέγαν όλοι...απορούμε πως δεν έχεις κολλήσει ακόμα που είσαι κάθε μέρα μέσα στα παιδιά και τις ιώσεις...Τον κακό σας τον φλάρο παλιογκαντέμηδες...:) Όχι τίποτα άλλο αλλά εσείς είστε έξω και περνάτε καλά ακούγοντας την Σούλα (βλ. previous post) και εγώ κάθομαι μέσα πίνοντας τσαγάκια και βλέποντας ταινίες με λάθος συνχρονισμένους υπότιτλους...Δεν είναι άδικο αυτό; Έ; Δεν είναι; Και σαν να μην έφτανε αυτό με παίρνετε και τηλέφωνο και μου κάνετε αφιερώσεις...παράφωνες...διότι είπαμε περί Σούλας...ε δεν το ξανασηκώνω...θα κάτσω μόνη μου κουκουλωμένη στο πάπλωμά μου...Και αύριο θα κοιμηθώ μέχρι το μεσημέρι...Γιατί είμαι άρρωστη και συνεπώς δικαιολογημένη...Καταλάβατε;
είπε η Σίσσυ @ 12:34:00 π.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 22 Ιανουαρίου 2007 στις 1:27 π.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    liga les gia th soula...thn akousa kai kserw!ta autakia mou akoma na mpoun sto klhma ths or8ofwnias...tes pa oso gia ton pureto ok...ekanes kai auga xwris na kais reuma....oikonomikos an8rwpos na se xairetai h oikogenia...ante kai 40 euxomai na kanoume kai ellhniko kafe

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Από φωνή μπιιιιπ και από μπιιιιπ φωνάρα...
Γκρρρρρ...
Για σχολιάστε...
Άλλαξε ο Μανωλιός...
Αλκιονίδες μέρες...μικρόβια πολυτελείας...
Τα κόλπα που έμαθα για σένα...
Κολλημένοι ρε παιδί μου...
Η γιαγιά Μαρίκα και ο θείος ΑΛ...
Κολλητούληδες!
Όπου δεν πίπτει λόγος...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker