Happy Drops
 
14/3/07
Εδώ γελάμε!
 
Σήμερα μου ζητήθηκε από το ΙΕΚ στο οποίο διδάσκω η κακόμοιρη, μια βεβαίωση αποδοχών για να αποδείξω πως το εισόδημά μου δεν είναι μεγαλύτερο από αυτό του προέδρου...της Δημοκρατίας, του προέδρου της Βουλής....των Εφετών....ή κάτι τέτοιο...Άκου τώρα! Δηλαδή λέω εγώ ΑΝ...ΑΝ ήτανε...θα απολύσετε εμένα και θα πάρετε τον αυτόν; Kαι ακόμα κάτι...έχω δηλώσει πως είμαι ωρομίσθια εκπαιδευτικός και παίρνω 7 ευρώ την ώρα καθαρά και κάνω συνολικά 12 ώρες την εβδομάδα...υπάρχει καμία περίπτωση να υπερβαίνω το εισόδημα οποιουδήποτε προέδρου; Aκόμα και το εισόδημα του προέδρου ανέργων σκουπιδιάριδων (όχι πως έχω κάτι με τους ανθρώπους) πιο υψηλό φαντάζομαι πως είναι...Τι να πεις...

ΥΓ. Αν κάποιος γνωρίζει το εισόδημα του προέδρου ανέργων σκουπιδιάριδων θα ήθελα να με ενημερώσει!
είπε η Σίσσυ @ 12:47:00 π.μ.  
3 Σχόλια:
  • Στις 14 Μαρτίου 2007 στις 8:41 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    γειά σου εισοδηματία..., μην τα βγάζεις αυτά στο internet γιατί μπορεί να ζηλέψει ο "δόλιος" (έτσι γράφεται?)Πρόεδρος. Αραγε τις ώρες που κάθεται όρθιος σε κάθε παρέλαση...τις πληρώνεται εξτρα? δουλεία κ αυτή...; Μια χαρά είσαι ..εσύ δεν είσαι αναγκασμένη να πηγαίνεις στην παρέλαση τουλάχιστον,,θα κοιμάσαι..λογικά..!μην παραπονιέσαι...ούτε του προέδρου μην το πεις..!Irini

     
  • Στις 17 Μαρτίου 2007 στις 8:29 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Πάντως εγώ, ως επίσημος πρόεδρος του σωματείου Κ.Α.Φ.Ρ.Ο.Σ. (Κυνικά, Αναίσθητα και Φρικιαστικά Ρεμάλια Ολόκληρου του Σύμπαντος) δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν παίρνω δεκάρα. Άσε που δεν έχουμε και επιχορηγήσεις τελευταία...

     
  • Στις 18 Μαρτίου 2007 στις 9:13 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @psaraki - Καταρχήν καθυστερημένα χρόνια πολλά! Όσο για την παρέλαση...ελπίζω να κοιμάμαι:)

    @stranger - Άρα λοιπόν υπάρχει πρόεδρος με μικρότερο εισόδημα!Και για τι σωματείο μιλάμε ε...Ευχαρίστως να παραιτηθώ να πάρεις την teaching position...Όλη δικιά σου!:)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Συμβολική αμοιβή των εκλεγομένων αρχόντων...
Είμαι άρρωστη...
Άντρες οδηγοί...
Ελληνικό δημόσιο...
H Μαρία η άσχημη...
Γυναίκες οδηγοί...
Εμείς μαζί δεν κάνουμε...
Tα 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...update!
Tα 5 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα...
Άμα σε φτύσει καμήλα...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker