Happy Drops
 
11/6/08
5 + 5
 
Ο αγαπητός Εσταρινάκης με κάλεσε να αποκαλύψω (σιγώ το νέο θα μου πεις) 5 πράγματα που μου αρέσουν, και 5 που δε μου αρέσουν... Καθώς έχω άπειρα likes και dislikes, το να περιοριστώ στα 5+5 θα μου είναι κάπως δύσκολο, αλλά θα κάνω ένα attempt!

5 πράγματα που μου αρέσουν
1. Ο ήλιος όταν δύει μέσα στη θάλασσα και κάνει τα πάντα γύρω λίγο πιο χρωματιστά...
2. Να βρίσκομαι επιτέλους με κολλητούς/ές που μένουν μακρυά και να μιλάμε, να μιλάμε, να μιλάμε, ανάσκελα σ'έναν καναπέ, με πυτζάμες και καφέ...
3. Οι εκπλήξεις και το παγωτό με γλυκό του κουταλιού (οκ εδώ είπα δύο...)
4. Οι χαρούμενοι άνθρωποι, οι έξυπνοι άνθρωποι, οι "όμορφοι" (εσωτερικά) άνθρωποι, οι αστείοι άνθρωποι
5. Τα ταξίδια... θα μπορούσα να ετοιμάζω βαλίτσες κάθε σαββατοκύριακο!
6. Οι ταινίες μυστηρίου, οι αστυνομικές και οι ρομαντικές κομεντί (ουπς... μου ξέφυγε άλλο ένα!)
7. Η μυρωδιά των μωρών και της βροχής (...δεν μπορώ να σταματήσω!)

5 πράγματα που δε μου αρέσουν
1. Τα θρίλερ χωρίς παρέα
2. Τα πατατάκια με γεύση ξύδι
3. Να τρώω χωρίς παρέα (πόσο περίεργη μπορεί να είμαι θεέ μου!)
4. Οι κακομοίρηδες, οι δήθεν, οι εξυπνάκηδες, οι "τυπάδες", οι τσιγκούνηδες, οι κουτσομπόληδες, οι σπάταλοι, οι αγενείς καθώς και αυτοί που το παίζουν χαζοί (ισχύει για άντρες/γυναίκες)...
5. Οι "πωρωμένοι" (ό,τι και αν είναι αυτό που τους πωρώνει)...
6. Τα spam!

Θα μπορούσα να κάνω ατελείωτη λίστα νομίζω! Anyhow...

Καλώ όποιον διαβάσει το άνωθεν post να αναρτήσει δικό του εντός 10 λεπτών γιατί αλλιώς θα πάθει πανούκλα, θα του καεί το video, θα του πέσει το ταβάνι στο κεφάλι και θα τον φάει καρχαρίας (για να είμαστε και εντός εποχής)... Όσοι το έκαναν τους ερωτεύτηκε την επόμενη μέρα δίμετρη σουηδέζα tourist με σανδάλι και σακίδιο πλάτης (για τους άνδρες) και hot latin lover με σκουλαρίκι στο αυτί και ευλύγιστους γοφούς (για τις γυναίκες)!!!

Σας φιλώ!
είπε η Σίσσυ @ 10:04:00 π.μ.  
2 Σχόλια:
  • Στις 13 Ιουνίου 2008 στις 11:55 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Stefanos είχε να πει…

    Συμφωνώ στα πάντα σχεδόν. Αλλά τα χαλάμε στα πατατάκια..
    Τα λατρεύω αυτά με το ξύδι :D :D
    (ειδικά αν βάλεις και λίγο tabasco, είναι για πολλά καφάσια μπύρα..) :D

     
  • Στις 13 Ιουνίου 2008 στις 12:03 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Προτιμώ τα paprika! Αλλά περί ορέξεως, εννοείται κολοκυθόπιτα! Στο uk για ένα διάστημα κυκλοφόρησαν Lays με γεύση κεμπάπ!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Σνιφ σνιφ...
otenet - σταθερές αξίες!
email του 1987!
Δια χειρός happydrops!
Εκπαιδευτικός σε απόγνωση...
Καρπούζια, σεμινάρια και θα...!
Show... (NOT) Sexy!
Περί καμπούρας, κουτσομπολιού και αγανάκτησης...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :( -...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :(

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker