Happy Drops
 
29/2/08
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :( - Updade...
 
Εννοείται πως η απογοήτευση δεν μου έχει περάσει ακόμα... Δεν έδρασαν θετικά ούτε τα παϊδάκια, ούτε τα κοψιδάκια, ούτε τίποτα από τον χθεσινό αγλαίωρα που έφαγα...

Εννοείται επίσης πως στην ασφάλεια δεν κάνουν καμία κίνηση λέει γιατί πρόκειται για μεμονωμένη κλοπή κινητού (ότι και αν σημαίνει αυτό)... αλλά αν ήταν το κινητό του πρωθυπουργού, της γυναίκας του πρωθυπουργού ή της γκόμενας του πρωθυπουργού θα είχανε σηκώσει τη γη ανάποδα (συμπληρώνω εγώ)...

Τέλος πάντων το κούρασα το θέμα και προφανώς δεν κερδίζω τίποτα εκτός από το να συγχίζομαι περισσότερο...

Παρακαλώ όσους φίλους και γνωστούς διαβάζουν αυτό το ριμαδοblog να μου στείλουν τα νούμερά τους καθώς τον συγχρονισμό του κινητού με τον υπολογιστή όλο τον ανέβαλα και τώρα έμεινα με το αυτό στο χέρι... Το δικό μου νούμερο παραμένει το ίδιο (φανταστική υπηρεσία αντικατάστασης SIM!)... Σας φιλώ στα μούτρα!
είπε η Σίσσυ @ 10:46:00 π.μ.  
3 Σχόλια:
  • Στις 29 Φεβρουαρίου 2008 στις 2:58 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Bobos είχε να πει…

    :(

    Mono mia mouritsa... Min skas paidaki, tha pareis allo... Esy na sai kala...

     
  • Στις 29 Φεβρουαρίου 2008 στις 4:09 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger ploutarxaki είχε να πει…

    Το να μη στεναχωριέσαι είναι χαμένη συμβουλή γιατί εμένα το κινητό που μου έκλεψαν το καλοκαίρι το κλαίω ακόμα! Το μόνο που μπορώ να σου πω και εφαρμόζω κι εγώ πλέον είναι να κρατάς την τσάντα σου με τέτοιο τρόπο ώστε όλα τα τσεπάκια και τα φερμουάρ να καλύπτονται από το χέρι σου όποτε βρίσκεσαι σε συνωστισμό.
    Όλες οι κατάρες να τους βρουν αυτούς που μας έκλεψαν! Φιλιά!

     
  • Στις 1 Μαρτίου 2008 στις 4:40 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @bobos: τι να σου πω πα μου... Δεν με πείραξε τόσο ούτε για τα λεφτά που ήταν κάμποσα, ούτε για τη συσκευή... Με πείραξε που δεν πρόλαβα να το χαρώ και που δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ όταν μου το πήρανε... Ποιος εγώ που είμαι αλαφροίσκιωτη! Φιλάκια!

    @ploutarxaki: αυτό κάνω πάντα ειλικρινά... δεν το πήρα είδηση καν πως έγινε η κλοπή! Από εδώ και μπρός θα τα δένω από το λαιμό και θα τα κρεμμάω μέσα από τα ρούχα μου μου φαίνεται!:):) Συμφωνώ για τις κατάρες! Δε μπορείς να φανταστείς τι έχω ρίξει από χθες!:)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :(
Θα... θα... θα...
Οι "άντρες" μου...
ΠΣΚ - Ορεινή Ευρυτανία, χιόνι, κρύο, μαμ και νάνι!
Πως να ξεφτυλίσεις τον θάνατο ενός ανθρώπου...
The bucket list!
Το pathfinder γέμισε κουτάκια με αριθμούς!
Κυρία, φιρί φιρί το πάτε...
KAKO ανέκδοτο!
8 (ή μάλλον 6) πράγματα που με επηρέασαν το 2007!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker