Happy Drops
 
28/2/08
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :(
 
Ξυπνάς το πρωί, πας στη δουλειά σου, κάνεις τα χαμαλίκια σου, πηγαίνεις στο σχολείο, φτιάχνεις μάσκες με τα μικρούλια (εν όψη απόκρεων, ποίος κάνει πληροφορική), γυρίζεις σπίτι σου στις 5, τρως και κατεβαίνεις στα μαγαζιά... καλά μεχρί εδώ;

Ε μετά, που να μην έσωνες, πηγαίνεις μια βόλτα στην αγορά και θυμάσαι εκείνη την φαρδουλή μπλούζα στα berska που σου έκρυβε την ελαφρώς παχουλή σου κοιλιά και μπαίνεις να την αγοράσεις καθότι οι εκπτώσεις τελειώνουν μπλα μπλα μπλα... Εκεί που περιμένεις όμορφα και καλά να πληρώσεις, μια κοπελίτσα ανακαλύπτει πως την έχουνε κλέψει και φωνάζει, την κοιτάζεις με ύφος "καημένο παιδί"... ανοίγεις την τσάντα, βγάζεις το πορτοφόλι, και ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΑΜΑΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΣΟΥ! ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΛΕΨΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ! Θυμάσαι που είχες ένα Ν95; Καινούριο; Δύο εβδομάδων; ΘΥΜΑΣΑΙ; ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ!

Είμαι σε απόγνωση... έκανα δήλωση κλοπής (τι είπα τώρα ε...), πήγα στα berska πάλι, τσίριξα στο καημένο το κοριτσάκι που καθόλου δεν έφταιγε το οποίο μου είπε πως η αλυσίδα έχει policy για security στο μαγαζί μόνο στην Αθήνα... εδώ στην επαρχία είμαστε πίσω στις κλοπές ΜΗ ΧΕΣΩ...

Έχε γειά καλό μου κινητούλι... Που εύχομαι μόλις σε ανοίξει ο παλιομαλάκας, που να του καεί το video, που να μην του ξανασηκωθεί και που να του πέσουν όλα τα μαλλιά, να εκραγείς στη μούρη του και να του κάνεις εγκαύματα πρώτου βαθμού...

Έχω και να πάω να τσικνίσω... Γαμώ την τσικνοπέμπτη μου γαμώ... Έχω χάσει και όλα μου τα νούμερα... Στα διάλα...
είπε η Σίσσυ @ 8:42:00 μ.μ.  
6 Σχόλια:
  • Στις 29 Φεβρουαρίου 2008 στις 10:15 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Sourotiri είχε να πει…

    ΑΟΥΤΣΣ:(((((

    Το εχω ζησει 2 φορες και ξερω πως ειναι το συναισθημα... Περαστικα...

     
  • Στις 29 Φεβρουαρίου 2008 στις 10:43 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Άστα αγαπητό σουρωτήρι... Εμένα είναι η πρώτη μου και δε λέω να συνέλθω... :(

     
  • Στις 2 Μαρτίου 2008 στις 12:04 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Stefanos είχε να πει…

    Ελπίζω τουλάχιστον να μην είχες τίποτα περίεργα προσωπικά δεδομένα στο κινητό και σε δούμε στο ιντερνέτς :P

     
  • Στις 2 Μαρτίου 2008 στις 12:15 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Δυστυχώς για τον κλέφτη, ευτυχώς για μένα, το μόνο προσωπικό δεδομένο που υπήρχε στο κινητό ήταν η αφεντομουτσουνάρα μου σε διάφορες πόζες, η οποία υπάρχει ούτως η άλλως στο ιντερνέτς, οπότε no harm done! Αν βέβαια είχα περίεργα προσωπικά δεδομένα θα είχα και την ευκαιρία να γίνω μια σταρ... Τώρα που το καλοσκέφτομαι...στο επόμενο κινητό κάτι θα κρατήσω!:)

     
  • Στις 12 Μαρτίου 2008 στις 8:24 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Κι εμένα όταν μου είχαν κλέψει το καινούργιο μου (τότε) Ericsson, φορτωμένο με τραγούδια και καμιά 200αριά παιχνίδια, είχα φρικάρει! Αλλά τελικά μου πέρασε...Κουράγιο και προσπάθησε να σκέφτεσαι θετικά. Δηλαδή, προσπάθησε να σκέφτεσαι τι θα έκανες στον μαλάκα που στο έκλεψε αν τον είχες μπροστά σου! :P

     
  • Στις 13 Μαρτίου 2008 στις 9:32 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Ευτυχώς μου έχει χαζοπεράσει πια... απλώς αποφάσισα το επόμενο κινητό μου να το κρεμάσω από το λαιμό μου και να το δέσω με αλυσίδα και λουκέτο!:) είναι όσο να πεις λίγο πιο ασφαλές!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Θα... θα... θα...
Οι "άντρες" μου...
ΠΣΚ - Ορεινή Ευρυτανία, χιόνι, κρύο, μαμ και νάνι!
Πως να ξεφτυλίσεις τον θάνατο ενός ανθρώπου...
The bucket list!
Το pathfinder γέμισε κουτάκια με αριθμούς!
Κυρία, φιρί φιρί το πάτε...
KAKO ανέκδοτο!
8 (ή μάλλον 6) πράγματα που με επηρέασαν το 2007!
Happy 2008!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker