Happy Drops
 
3/6/08
otenet - σταθερές αξίες!
 
Χθες (Δευτέρα) το απόγευμα προς βράδυ, γύρω στις 8, πήρα την γραμμή εξυπηρέτησης 24/7 της otenet για να τους ενημερώσω ότι δεν συνδέομαι, δεν συνδέομαι, δεν συνδέομαι! Ένας εξυπηρετικότατος κυριούλης μου έδωσε τα φώτα του και μου είπε αν δεν λυθεί το πρόβλημα να επικοινωνήσω ξανά για να δηλώσουμε βλάβη και να γίνει έλεγχος της γραμμής... Δυστυχώς τα φώτα του κυριούλη δεν ήταν αρκετά για να συνδεθώ και ξαναπήρα για να δηλώσουμε βλάβη αυτή τη φορά. Ένας άλλος εξυπηρετικότατος κυριούλης μου ζήτησε κάποια στοιχεία και μου είπε πως θα δώσουνε τη γραμμή για έλεγχο σήμερα το πρωί και θα επικοινωνήσουν μαζί μου στο κινητό, αφού βεβαίως με ρώτησε αν έχω πρόβλημα να κοινοποιήσει το νούμερό μου στους τεχνικούς!

Με όλη τη διαδικασία είχα τελειώσει στις 8.30 περίπου, οπότε μιας και δεν περίμενα να γίνει κάτι άμμεσα μπήκα να κάνω ένα μπανάκι. Παρόλα αυτά βγαίνοντας από το μπάνιο, γύρω στις 10.15 βρήκα κλήση στο κινητό μου από την otenet, πήρα πίσω να ρωτήσω αν είχαμε κάποια εξέλιξη περιμένοντας να μου πούνε sorry mandam, it's too late! Κι όμως δώσανε σήμα πως η χαζή με το πρόβλημα από το Βόλο δεν άκουσε το κινητό και το τεχνικό department με ξαναπήρε μέσα στα επόμενα 5 λεπτά, μου εξήγησε πως πρέπει να αφήσω 2 μέρες το pc ανοιχτό με το modem πάνω για να τρέξουν κάποια tests, μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και σήμερα το μεσημέρι ήταν όλα εντάξει!

Μηδέν αναμονή, εξυπηρετικότατοι τεχνικοί, άμεση λύση στο πρόβλημά μου...
Και αυτό δεν το αλλάζω για καμία φτηνότερη, no response-no effeciency-please wait εταιρία...

Κudos otenet technical support!
είπε η Σίσσυ @ 8:15:00 μ.μ.  
2 Σχόλια:
  • Στις 3 Ιουνίου 2008 στις 11:09 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Sourotiri είχε να πει…

    Οντως, η ΟΤΕΝΕΤ ειναι καλυτερη οσον αφορα την εξυπηρετηση. Ξερω ας πουμε οτι αν κανεις σημερα αιτηση για adsl, σε δεκα μερες θα εισαι online.

    Αυτο που με χαλαει ομως ειναι η σχεση προιοντος[δηλαδη ταχυτητας, αξιοπιστιας, κτλ]/τιμης. Γιαυτο και διαλεξα να ταλαιπωρηθω 4 μηνες με την Forthnet [ωσπου να συνδεθω, πριν 11 μηνες], αλλα εκτοτε, δεν εχω ξεσυνδεθει ουτε για ενα δευτερολεπτο.

    Περι ορεξεως, κολοκυθοπιτα :)

     
  • Στις 4 Ιουνίου 2008 στις 9:53 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη δεν έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα καθυστερήσεων σύνδεσης με τις λοιπές εταιρίες.. Στην επαρχία, όμως, πρέπει να έχεις πολύ γερό στομάχι! Άσε που δεν υπάρχει φυσική παρουσία ώστε να αρπάξεις κάποιον από το μαλλί (λέμε τώρα) αν χρειαστεί! Όπως και να έχει, όπως σωστά σημείωσες αγαπητέ, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα indeed!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

email του 1987!
Δια χειρός happydrops!
Εκπαιδευτικός σε απόγνωση...
Καρπούζια, σεμινάρια και θα...!
Show... (NOT) Sexy!
Περί καμπούρας, κουτσομπολιού και αγανάκτησης...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :( -...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :(
Θα... θα... θα...
Οι "άντρες" μου...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker