Happy Drops
 
22/5/08
Εκπαιδευτικός σε απόγνωση...
 
Έχω κουραστεί να τρέχω από δουλειά σε δουλειά, από τον έναν στον άλλο, να ακούω του καθενός τα βίτσια και να γίνομαι το κορίτσι λάστιχο για να είναι όλοι χαρούμενοι... Αναγκαίο κακό θα μου πεις... Άλλοι δεν έχουν ούτε μία δουλειά και εσύ έχεις δύο... Μην γκρινιάζεις... Και δίκιο θα'χεις...

Εισαγωγή άσχετη με το θέμα μας... Anyhow... Πήγα σήμερα να κάνω τα χαρτιά για θέση ωρομίσθιου/αναπληρωτή καθηγητή, όπως κάνω τα τελευταία 2 χρόνια... Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, φέτος έχω δηλώσει περιοχές που δεν υπάρχει ούτε πουλί πετάμενο, μπας και τις σνομπάρουν οι υπόλοιποι 800.000 εκπαιδευτικοί με περισσότερη προυπηρεσία από εμένα, σπάσει ο διάβολος το χοντρό του πόδι, κατέβουν οι εξωγήινοι στη Γη, γίνουν οι ελέφαντες ροζ (μπορώ να προσθέσω άπειρες πιθανότατες περιπτώσεις) και με πάρουν κάπου αναπληρώτρια... Μαζί μ'εμένα πλήθος πιστών προσπαθούσαν να συμπληρώσουνε αιτήσεις, να δούνε πως θα βολέψουνε γκόμενο, άντρα, παιδιά, γατιά, σκυλιά αν τους πάρουν κάπου μακρυά και φυσικά πως θα κάνουνε τις μαγικές επιλογές για να επιλεχθούν... Να μην σας τα πολυλογώ, σπατάλισα 3 παρακαλώ ώρες του πρωινού μου (για μια διαδικασία που δεν παίρνει πάνω από μισή ώρα - βαρυά, βαρυά) και τώρα είμαι σε αναμονή αποτελεσμάτων... Λες και δεν την ξέρω την έκβαση των πραγμάτων, αλλά είπαμε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία καθότι χρησιμοποιεί μπαταρίες duracel (έτσι γράφεται αυτό;;;)...

Κατά τα άλλα, μαύρη ομίχλη προβλέπεται στο μέλλον της εκπαιδευτικής νεολαίας καθότι αν κρίνω από τον αριθμό των πολυτέκνων και εγκύων που είδα να συμπληρώνουνε αιτήσεις, θα φτάσουμε να γεννήσουμε εμείς μέχρι να διοριστούμε... Και να φανταστείς το 2004 που τελείωσα με πτυχία, msc και κολοκύθια πράσινα, τους πληροφορικούς τους παίρνανε 100-100... αλλά εμένα η εκπαίδευση μου έπεφτε βαρυά... μη χε...

Αι σιχτίρ, με τσάτισα πάλι... Τις καλησπέρες μου!
είπε η Σίσσυ @ 4:48:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Καρπούζια, σεμινάρια και θα...!
Show... (NOT) Sexy!
Περί καμπούρας, κουτσομπολιού και αγανάκτησης...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :( -...
Απλά βήματα για να καταστρέψεις τη μέρα σου! :(
Θα... θα... θα...
Οι "άντρες" μου...
ΠΣΚ - Ορεινή Ευρυτανία, χιόνι, κρύο, μαμ και νάνι!
Πως να ξεφτυλίσεις τον θάνατο ενός ανθρώπου...
The bucket list!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker