Happy Drops
 
14/1/08
Κυρία, φιρί φιρί το πάτε...
 
Τελευταία οι φακοί μου με κουράζουν πολύ, μου προκαλούν πονοκέφαλο και οξεία τεμπελίτιδα (δεν είναι τυχαίο που τις μέρες που δε φοράω τους φακούς δε νυστάζω τόσο πολύ)! Καθότι λοιπόν είμαι μέγα στραβάδι και δε βλέπω στο μισό μέτρο, και καθότι δεν θέλω να νυστάζω και να νιώθω ότι θέλω να ξεριζώσω τα μάτια μου, αποφάσισα να επιστρέψω στα γυαλιά μου, που προσφέρουν μια ξεκούραστη λύση!

Last week λοιπόν, όπως μαντέψατε φορώντας γυαλιά, παρκάρω έξω από το σχολείο και βγαίνω από το αυτοκίνητο. Πρίν ακόμα πατήσω το πόδι μου μέσα στην αυλή τα μικρά τρέχουν προς την πόρτα... το ένα έλεγε "λες να είναι η κυρία σίσσυ;" το άλλο "η κυρία σίσσυ είναι σου λέω..." το τρίτο "τι λέτε, ρε! Η κυρία σίσσυ δε φοράει γυαλιά..." κτλ κτλ... Πλησιάζοντας κοντά βέβαια διαπίστωσαν πως είμαι εγώ (γυαλιά φορούσα, όχι μάσκα για τις απόκριες) και ακολούθησε ο διάλογος...

Αγάπη: Κυρία, σαν τη Μαρία την άσχημη είστε!
Γιάννης: Μην την ακούτε κυρία, πολύ σας πάνε τα γυαλιά!

Δεν δίνω και πολύ σημασία, χαμογελάω και προχωράω προς το σχολείο...

Την επόμενη μέρα, τυχαίνει να μην φοράω τα γυαλιά... έρχετε στο μάθημα λοιπόν ο Γιάννης και μου λέει στο αυτί...

"Κυρία... η αλήθεια είναι πως έτσι είστε πιο όμορφη... Χθές το είπα γιατί δεν ήθελα να σας στεναχώρησω!"

Την Παρασκευή λοιπόν που πήγα πάλι στο σχολείο με τα γυαλιά έρχεται πάλι ο Γιάννης και μου λέει στο αυτί...

"Κυρία φιρί φιρί το πάτε πάλι Μαρία η άσχημη να σας πούνε... αλλά εγώ πάλι θα σας πω ότι είστε καλύτερη έτσι για να μην στεναχωρεθείτε!"

Πολύ τ'αγαπάω τα σκατούλικα!
είπε η Σίσσυ @ 11:13:00 π.μ.  
10 Σχόλια:
  • Στις 14 Ιανουαρίου 2008 στις 2:02 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Sourotiri είχε να πει…

    Απο μικρο κι απο τρελο... :)

    Εγω παλι νομιζω οτι τα πριζον μπρεικ σου εκαψαν τα ματια ;)

     
  • Στις 15 Ιανουαρίου 2008 στις 3:34 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Bobos είχε να πει…

    Καλέ εσύ είσαι αστεράκι :-) ....

    Εγώ προτιμώ τα γυαλία :-)

    Υ.Γ. Έχω κατι φωτό σου, που σίγουρα δεν θα ήθελες να δουν οι μαθητές σου και σίγουρα θα ήθελες να τις ξεχάσεις ;)

    xexexexexe

     
  • Στις 15 Ιανουαρίου 2008 στις 4:23 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Rizobreaker είχε να πει…

    Φάση έχουν εε?? Ωραία είναι!! ;-)

     
  • Στις 16 Ιανουαρίου 2008 στις 9:41 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @sourotiri: από μικρό και από τρελό δε λες τίποτα! Λες να φταίνε τα pb? :)

    @bobos: ναι ναι τις θυμάμαι εκείνες τις φωτό! Με τη διαφορά πως τότε όντως έμοιαζα με τη μαρία την άσχημη ;)

    @rizobreaker: Είναι με τις ώρες τους... από τη μια μπορούν να σε φέρουν στο αμήν, από την άλλη άμα σε πάρουν μια αγγαλιά τα ξεχνάς όλα!

     
  • Στις 17 Ιανουαρίου 2008 στις 10:21 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Lina είχε να πει…

    συν'ήθως στα παιδιά αρέσεις όπως σε γνώρισαν. Αυτό έχω παρατηρήσει.

    (εκτός απο εμάς που μια "συνάδελφος" τους υποδυκνείει τι άσχημο έχει η κάθε δασκάλα, ώστε να το ξέρουν -έλεος δλδ...)

     
  • Στις 18 Ιανουαρίου 2008 στις 2:55 π.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Polu endiaferon provlimatismos! Na proteinw kai mia idea. Giati de kratate kai ena back up sta periexomena tou blog? Pou ksereis, mporei na to vroun ta skatoulika meta apo polla xronia kai na sigkinithoun ...

     
  • Στις 18 Ιανουαρίου 2008 στις 9:49 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @lina: μπορεί και να έχεις δίκιο! Δεν το είχα σκεφτεί έτσι! Η "συνάδερφος" να κοιτάει την καμπούρα της καλύτερα! Αν είναι δυνατόν!

    @mindless: είναι τόσο τεχνο-μπροστά τα μικρά μου που όχι σε λίγα χρόνια αλλά σήμερα αύριο θα περίμενα να το βρούνε ! Άλλοστε τα έχω βάλει στη διαδικασία να γράφουν (όσα θέλουν) κειμενάκια για το blog του σχολείου (ναι έχουμε και blog) οπότε είναι αρκετά ενήμερα επί του blogging!

     
  • Στις 27 Ιανουαρίου 2008 στις 11:33 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Θυμήσου πως με λένε… είχε να πει…

    ...τι πλάκα που έχουν τα μικρά!
    Καλώς σε βρήκα.

     
  • Στις 27 Ιανουαρίου 2008 στις 12:08 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Μπορούν να μην έχουν και καθόλου πλάκα ώρες ώρες! Καλώς όρισες :)

     
  • Στις 26 Μαΐου 2008 στις 4:04 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.

    Έχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
    Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).

    Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.

    Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):

    - Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).

    - Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;

    - Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).

    - Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.

    - Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
    - (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.

    - Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.

    Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.

    Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!

    Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...

    Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.

    Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

KAKO ανέκδοτο!
8 (ή μάλλον 6) πράγματα που με επηρέασαν το 2007!
Happy 2008!
I'm in a really bad mood...
Σύστημα χαρακτηρισμού/ενημέρωσης παραπλεύρως κινού...
Ανεκδοτάκι!
Πρόσεξε μη σου φύγει ο πόντος...
Μουσικούλα θέτε;
Κύριε Αστυνόμε... η διπλανή μου κλέβει ρούχα απ'τη...
Tα χεράκια με τα τρια δάχτυλα...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker