Happy Drops
 
26/2/08
Θα... θα... θα...
 
Έχω καταντήσει σαν τους πολιτικούς και εγώ... όλο να λέω "θα..." (ευτυχώς για την ώρα μόνο στον εαυτό μου)... Φτιάχνω μια λίστα λοιπόν προς δημόσια ανάγνωση μπας και καταφέρει κάποιος αναγνώστης να με πείσει να πραγματοποιήσω τα "θα" μου, ή έστω να με σπρώξει προς τα εκεί... Κάθε μέσο δεκτό.. μπορείτε να γίνετε όσο κακοί θέλετε!

1. Θα σταματήσω να τρώω ότι βλακεία δω μπροστά μου... (τείνω σε μέγεθος στρουμπουλής καλοφαγούς αγελάδας)...
2. Θα πάω γυμναστήριο... (αυτό το λέω από το προηγούμενο Πάσχα περίπου! και όχι η κίνηση της μασέλας δεν είναι άσκηση!)
3. Θα στρώσω τον απαυτό μου να διαβάσω καθότι έχω ένα σωρό εκρεμμότητες με σεμινάρια, μαθήματα, άρθρα και δε συμμαζεύεται... Κάθε σαββατοκύριακο που έχω λίγο χρόνο ξεκινάω, την κυριακή το βράδυ σταματάω... ολημερής το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν!
4. Θα κάνω update στα links προς άλλους bloggers (καθότι τελευταία έχουμε αλλαγές-αποχωρήσεις και νέες εισόδους στα charts)
5. Θα σταματήσω να γκρινιάζω για τη διάρκεια μπαταρίας του Ν95 μου... (και να πω πως δεν το ήξερα, ψέμματα θα πω!)
6. Θα σταματήσω να λέω πάντα ναι...
7. Θα πάω στον οδοντίατρο...(λογικό παράλογο δεν ξέρω, αλλά τον φοβάμαι περισσότερο από κάθε άλλο γιατρό)
8. Θα σταματήσω να γράφω βλακείες στο blog (έχω γίνει κουραστική δε νομίζετε; (δεν περιμένω απάντηση στην ρητορική αυτή ερώτηση!))
9. Θα οργανώσω το χρόνο μου καλύτερα...(λέμε τώρα)
10. Θα σταματήσω να δίνω σημασία σε όσους προσπαθούν (επιτυχώς είναι η αλήθεια) να με εκνευρίσουν και να μου κάνουν τη ζωή μου δύσκολη... (θα γυρίζει ο τροχός θα αυτώσει και ο φτωχός - για να μη γίνω και χυδαία πρωί πρωί)...

σκέψη 1: τα δύο πρώτα στη λίστα είναι ομολογώ πολύ κλασσικά "θα" πολύ κόσμου...
σκέψη 2: τα άνωθεν δεν είναι με σειρά προτεραιότητας!
σκέψη 3: χρειάζομαι διακοπές...

Καλημέρα!
είπε η Σίσσυ @ 9:34:00 π.μ.  
2 Σχόλια:
  • Στις 26 Φεβρουαρίου 2008 στις 11:58 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Sourotiri είχε να πει…

    Θα, θα, θα :ΡΡΡ

    Να γινεις πολιτικος, εχεις λαμπρο μελλον, ειδικα αν ξεκινησεις και τα θα σε αλλους ανθρωπους :))))

     
  • Στις 27 Φεβρουαρίου 2008 στις 10:28 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Μήπως να κάνω consider ένα carrier change; Θα λύσω το ασφαλιστικό, θα λύσω το οικονομικό, θα λύσω το εργασιακό... Μπα... δεν μου πάει νομίζω:)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Οι "άντρες" μου...
ΠΣΚ - Ορεινή Ευρυτανία, χιόνι, κρύο, μαμ και νάνι!
Πως να ξεφτυλίσεις τον θάνατο ενός ανθρώπου...
The bucket list!
Το pathfinder γέμισε κουτάκια με αριθμούς!
Κυρία, φιρί φιρί το πάτε...
KAKO ανέκδοτο!
8 (ή μάλλον 6) πράγματα που με επηρέασαν το 2007!
Happy 2008!
I'm in a really bad mood...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker