Happy Drops
 
7/11/07
Κύριε Αστυνόμε... η διπλανή μου κλέβει ρούχα απ'τη μπουγάδα!
 
κα. Καταγγελοπούλου: Απλώνω τα ρούχα μου κυρ - αστυνόμε και τα μετράω... 10 βρακιά δικά μου, 15 του αντρού μου, 2 μπλούζες, 4 φανελάκια... και τα γράφω κύριε όργανο... εκεί έχω φτάσει, να έχω τεφτέρι και να τα γράφω...
'Οργανο της τάξεως: Δηλαδή για να καταλάβω, γιατί τα γράφετε είπαμε;
κα. Καταγγελοπούλου: Μα σας είπα κύριε αστυνόμε... γιατί μου τα παίρνει αυτή!
'Οργανο της τάξεως: Ποιά αυτή;
κα. Καταγγελοπούλου: Η οχιά, η διπλανή!
'Οργανο της τάξεως: Έχετε στοιχεία;
κα. Καταγγελοπούλου: Ε ποιός άλλος να τα παίρνει;
'Οργανο της τάξεως: Δεν γνωρίζω, εσείς θα μου πείτε...
κα. Καταγγελοπούλου: Εγώ τ'απλώνω στην ταράτσα και μετά τα βρίσκω λιγότερα!
'Οργανο της τάξεως: Έχει άλλος πρόσβαση στην ταράτσα εκτός από εσάς και τη γειτόνισσα;
κα. Καταγγελοπούλου: Την οχιά!
'Οργανο της τάξεως: Έστω αυτή... έχει κάποιος άλλος πρόσβαση;
κα. Καταγγελοπούλου: Όλη η πολυκατοικία έχει κλειδί...
'Οργανο της τάξεως: Άρα μπορεί να μην είναι η γειτόνισσα αυτή που σας τα κλέβει...
κα. Καταγγελοπούλου: Αυτή είναι σας λέω...
'Οργανο της τάξεως: Επαναλαμβάνω...έχετε στοιχεία;
κα. Καταγγελοπούλου: Μα τι λέμε κ. αστυφύλακα; αφού μου πήρε την καλή μου τη σατέν την... ξέρετε...
'Οργανο της τάξεως: Την μπλούζα;
κα. Καταγγελοπούλου: Τη σατέν κιλότα καλέ!
'Οργανο της τάξεως: Α μάλιστα... πως ξέρετε ότι την πήρε αυτή δε μου είπατε...
κα. Καταγγελοπούλου: Αφού την φορούσε προχθές...
'Οργανο της τάξεως: Είστε σίγουρη;
κα. Καταγγελοπούλου: Απολύτως... Αφού τη φορούσε χθες που έβγαλε τα σκουπίδια...
'Οργανο της τάξεως: Καλά και εσείς που το ξέρετε αυτό...
κα. Καταγγελοπούλου: Μα την κατασκοπεύω!
'Οργανο της τάξεως: Τι εννοείτε;
κα. Καταγγελοπούλου: Κάθομαι στο παράθυρο και την κοιτάω πίσω από την κουρτίνα... Για να με πιστέψετε σας έχω εδώ μια λίστα με όλα τα ρούχα που μου έχει πάρει τον τελευταίο μήνα...
'Οργανο της τάξεως: (κοιτάει τη λίστα)...
κα. Καταγγελοπούλου: Ε βέβαια τι να πείτε και εσείς... εσάς δεν σας κλέβουν τα σλιπάκια για να με καταλάβετε!

Να μην το κουράζω το θέμα διότι έχει ακόμα ατελείωτους διαλόγους, εγώ μια εξουσιοδότηση ήθελα να κάνω και δυστυχώς περίμενα περίπου μια ώρα μέχρι να εξιστορήσει η κυρία αυτό που της συμβαίνει... μετά αγανάκτησα και αποχώρησα...

Ελπίζω τουλάχιστον η κυρία να βρει τα βρακιά της! :p
είπε η Σίσσυ @ 9:36:00 μ.μ.  
4 Σχόλια:
  • Στις 8 Νοεμβρίου 2007 στις 12:28 π.μ., ο αναγνώστης Blogger fresco είχε να πει…

    ζήτω οι διαμαρτυρίες...

    ζήτω οι κυρίες που τους λείπουν τα σώβρακα...

    ζήτω η ταλαιπωρία για το χαβά του καθενός...

    αυτή την Ελλάδα θέλουμε...!!!

    :-P

    υ.γ. μην ανησυχείς Σίσσυ, υπάρχουν και πολύ χειρότερα...

     
  • Στις 8 Νοεμβρίου 2007 στις 9:46 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    I know! Χειρότερα που δεν έχουν και καθόλου πλάκα! Αυτό τουλάχιστον μας διασκέδαζε όσο περιμέναμε!:)

    Καλημέρα!

     
  • Στις 9 Νοεμβρίου 2007 στις 3:49 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Πωπωωωω...Αστυνόμος Σαϊνης η κυρία! Αλλά μου έμεινε μία απορία: Η οχιά η γειτόνισσά της με το κιλοτάκι βγαίνει να πετάξει τα σκουπίδια; Και μάλιστα σατέν;;;

     
  • Στις 11 Νοεμβρίου 2007 στις 1:25 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Τι να σου πω ρε stranger...την ίδια απορία έχω και εγώ και φαντάζομαι και ο αστυνομικός αλλά δυστυχώς δεν τα έπιανα όλα όσα έλεγε η κυρία... μόνο όσα έλεγε πολύ δυνατά... τι να πεις... :) για να το έλεγε πάντως, όλο και κάτι θα είδε ή θα νόμιζε ότι είδε!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Tα χεράκια με τα τρια δάχτυλα...
Randy Pausch's last lecture...
O βρωμομασχαλίτσας!
Μονόλογος...
Quiz!
Και βλέπω κάτι όνειρα...
Ε-Ε-Έρχεται!!!!
Καλοσύνες τέρμα...
Γλίστρησα...Έπεσα...Χτύπησα...:(
Ο γενναίος ράφτης... Μεγαλώνοντας απαταιώνες!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker