Happy Drops
 
21/2/07
Tα 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...update!
 

H αλήθεια είναι πως υπάρχουν περισσότερα...έως και πολύ περισσότερα από πέντε πράγματα που σίγουρα δεν ξέρετε για μένα (δεν περιλαμβάνω τον κολλητούλη μου που μάλλον δεν υπάρχει κάτι που να μην ξέρει...) Θα παραθέσω λοιπόν τα 5
- λιγότερο εξεφτελιστικά για την αφεντομουτσουνάρα μου,
- λιγότερο σοκαριστικά για τους αναγνώστες,
- λιγότερο προσβλητικά για τους οικίους μου και
- λιγότερο γνωστά στους περισσότερους...

ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΩΤΟΝ
Εκνευρίζομαι πολύ πολύ πολύ δύσκολα αλλά αν καταφέρεις να με εκνευρίσεις τότε κατά 90% θα φας ξύλο και θα πονέσεις...Έχω βαρύ χέρι και συνεπώς θα το σκεφτείς δύο φορές την επόμενη φορά που θα θέλεις να με εκνευρίσεις...
ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Από την πρώτη γυμνασίου μέχρι και το λύκειο ήμουν τρελά και αθώα ερωτευμένη με τον κολλητό/διπλάνο(για λίγο) συμμαθητή μου ο οποίος για ένα μικρό διάστημα είχε "σχέση" με την τότε καλύτερή μου φίλη...Κανένας από τους δύο δεν το έμαθε ποτέ...Το ίδιο διάστημα με γούσταρε ο δικός του διπλανός/κολλητός...Αργότερα, πάλι ερωτεύτηκα τον τώρα κολλητό μου ο οποίος ήθελε την καλύτερή μου φίλη...Αυτός το ξέρει...Έχω ξεπεράσει και τα δύο κολλήματά μου...
ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΟ-ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
Έχω κόμπλεξ (μεγάλο) με τα πόδια μου...Τα θεωρώ κακάσχημα και χοντρά...Σήμερα έβαλα 26 νούμερο τζιν...Τελικά πήρα το 28...
ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
Όταν έχω αδυναμία σε κάποιον δεν του χαλάω ποτέ χατήρι...Και συνήθως γίνομαι αντικείμενο εκμετάλλευσης...Αλλά μ'αρέσει..και συνεχίζω να μην χαλάω χατήρια...
ΠΡΑΓΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
Τον τελευταίο μισό χρόνο βλέπω μωρό και θέλω και εγώ ένα δικό μου...Δεν με εκνευρίζει πια το κλάμα τους, ούτε η φασαρία που προκαλούν...Θεωρώ πως θα γίνω χαζομαμά και θα ντύνω την κόρη μου με ροζ ρουχάκια και κορδελάκια και τον γιο μου με παπουτσάκια ΝΙΚΕ νούμερο 15...

Αυτά τα ολίγα...Δέχομαι σχόλια και ερωτήσεις...

ΥΓ. Δεν πετάω το μπαλάκι σε κανέναν συγκεκριμένο διότι όλοι οι λοιποί bloggίζοντές μου έχουν ήδη κάνει αποκαλύψεις και οι άγνωστοι συμπλογκήτες δεν θα το μάθουν ποτέ πως τους πέταξα το μπαλάκι :) ...Το πετάω γενικά σε όποιον με διαβάζει και θέλει κάτι να μας πει...
είπε η Σίσσυ @ 5:59:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
  • Στις 23 Φεβρουαρίου 2007 στις 9:20 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Το Πράγμα Δεύτερον αποδεικνύει αυτό που λέει κάποιος γνωστός μου, ότι πάντα ερωτευόμαστε άτομα που θέλουν άλλα άτομα, που θέλουν άλλα άτομα κλπ κλπ κλπ. Μου έχει τύχει κι εμένα κάτι τέτοιο...Αν και είναι δύσκολο μετά να ξεπεράσεις τέτοια κολλήματα!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Tα 5 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα...
Άμα σε φτύσει καμήλα...
Η ωραία κοιμωμένη έκανε την κοιμισμένη...
Γιορτάζετε;
Καστοριά...Τα παπάκια πα πα πα...
Ναι ναι σ'εσένα μιλάω...
Επιχείλιος έρπης...μοίπος φάγατε μπουνιά;
Και όμως...
Windows Vista by George is your man
Νους υγειής...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker