Happy Drops
 
26/2/07
Εμείς μαζί δεν κάνουμε...
 

Ξέρω σας έχω ζαλίσει με την μικρή Μαρία (δεξί ανθρωπάκι) που είναι πια φοιτήτρια Καστοριάς αλλά αδερφοαδυναμίες είναι αυτές και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας...
Με την αδερφή μου είμαστε ένα πράγμα...εμείς μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...αν και τα τελευταία χρόνια ομολογώ πως ισχύει μόνο το δεύτερο κομμάτι του ρητού...Παρόλα αυτά δεν σταματάμε να μαλώνουμε για την κατάσταση που επικρατεί στην κοινή μας ντουλάπα, για τα ρούχα που φοράμε και οι δύο και εξαφανίζονται την πιο ακατάλληλη στιγμή, για τα τακούνια από τα παπούτσια της που τα στραβωπάτησα, για την δουλειά που έπρεπε να κάνει αλλά ξέχασε...και για άλλες τόοοοοοοσο βαρυσήμαντες αιτίες...

Την Παρασκευή που μας πέρασε λοιπόν την ανεβάσαμε στην Καστοριά για να μείνει μόνιμα πια εν όψη μαθημάτων και εμένα με έπιασε κατάθλιψη...Για την Μαρία δεν γνωρίζω μιας και είναι και πιο ψύχραιμη και πιο "θέλω επιτέλους να μείνω σπίτι μου"...Όχι πως εγώ δεν θέλω αλλά λέμε τώρα...Και κλάααααμα λοιπόν η υποφαινόμενη που δεν θα έχω με ποιόν να μαλώσω...και κλάααααμα που δεν θα έχω σε ποιόν να μιλήσω και σε ποιόν να γκρινιάξω...και κλάααααμα που δεν θα έχω κανέναν να πίνω καφέ στο σπίτι το μεσημέρι...και κλάαααααμα γενικώς να μην σας τα πολυλογώ...

Τέλος πάντων...για να δούμε το καλό της υπόθεσης (if any)...έχω πια ολοδική μου ντουλάπα, ολοδικά μου παπούτσια, ολοδικά μου ρούχα και ολοδική μου ενδο-σπιτική μοναξιά! Όχι προσέξτε πως με καλοπιάνω...! Τέλος πάντων...δεν γλιτώνεις εύκολα...έρχομαι το Σάββατο και δεν μπορείς να με αποφύγεις :) Παλιο...φοιτητάκι!
είπε η Σίσσυ @ 5:28:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Tα 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα...update!
Tα 5 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα...
Άμα σε φτύσει καμήλα...
Η ωραία κοιμωμένη έκανε την κοιμισμένη...
Γιορτάζετε;
Καστοριά...Τα παπάκια πα πα πα...
Ναι ναι σ'εσένα μιλάω...
Επιχείλιος έρπης...μοίπος φάγατε μπουνιά;
Και όμως...
Windows Vista by George is your man

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker