Happy Drops
 
19/1/07
Αλκιονίδες μέρες...μικρόβια πολυτελείας...
 
Αν και από τότε που γεννήθηκα (απ'όσο ξέρω) οι αλκιονίδες μέρες έρχονται περίπου στα τέλη Ιανουαρίου - αρχές Φεβρουαρίου, έχω μια υποψία πως φέτος μας ξεγέλασαν και ήρθαν πιο μπροστά! Δεν ξέρω τι καιρό κάνει εκεί που είστε αλλά εδώ κοντεύουμε να βάλουμε κοντομάνικα (οι άλλοι δηλαδή διότι εγώ είμαι γνωστή κρυουλιάρα)...Ο καλός καιρός βέβαια εκτός από ατελείωτους μεσημεριανούς καφέδες στην παραλία, κάτω από τον ήλιο, μπροστά στη θάλασσα (τι; δεν έχετε έρθει στον Βόλο;) ευνοούν και μια σειρά βλαμμένων μικροβίων που δεν λένε να ψωφίσουν να βρούμε και εμείς την υγεία μας...Τώρα θα μου πεις ποιός θέλει να ψωφίσει με 20 βαθμούς μέσα στον Γενάρη...

Έχω κουραστεί...Ρωτάς τον κάθε γνωστό τι κάνει και αντί να απαντήσει "καλά ευχαριστώ, το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς" λέει..."μην έρχεσαι κοντά μου είμαι άρρωστος"..."μην έρχεσαι κοντά μου γιατί μόλις συνήλθα από μια ίωση"...και -αν έχεις το Θεό σου - ..."μην έρχεσαι κοντά μου γιατί φαντάζομαι πως έχεις πάνω σου δύο κιλά μικρόβια"...Η τελευταία ομάδα παρακαλείται να κυκλοφορεί με μπουκαλάκια χλωρίνης, μάσκα οδοντίατρου και 3 κιλά στιμμένα πορτοκάλια! Και καλά όλα αυτά αν είσαι σε μια δουλειά που δεν συναναστρέφεσαι με πολύ κόσμο...Τι κάνεις όμως για να αποφύγεις χειραψίες με φταρνισμένα χέρια, αγγαλιές με φταρνισμένα μπουφάν και face to face ψιθύρους με φταρνισμένα μαγουλάκια; Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα...
είπε η Σίσσυ @ 6:29:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Τα κόλπα που έμαθα για σένα...
Κολλημένοι ρε παιδί μου...
Η γιαγιά Μαρίκα και ο θείος ΑΛ...
Κολλητούληδες!
Όπου δεν πίπτει λόγος...
Καταλήψεις ΟΛΕ!
Απόκριες!
Το TV or not to TV...
Μμμμμ....Αυγοφέτες...
Αφού δεν είναι δύσεκτο...τότε γιατί;

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker