Happy Drops
 
1/10/08
Πως να αποβλακωθείς καθαρίζοντας μπάμιες...
 
Είναι γνωστό (το έχω αναφέρει χιλιάδες φορές) οτι δε βλέπω τηλεόραση... Έχω χρόνια να σκεφτώ "τώρα θα δω τηλεόραση"... Μόνο τυχαία καμιά φορά αν είναι ανοιχτή και πέσει το μάτι μου σε κάτι ενδιαφέρον (που τέτοια τύχη) ή σε κάτι αρκετά γελοίο ώστε να μου αποσπάσει την προσοχή (πράγμα ευκολότατο καθότι η ελληνική τηλεόραση είναι από μόνη της γελοία - πλην κάποιων μεταμεσονύκτιων εκπομπών - η παρένθεση αυτή θα μπορούσε να είναι παράγραφος από μόνη της)...

Αnyhow... Χθες λοιπόν έχοντας να καθαρίσω δυο σακούλες μπάμιες και καθώς το ραδιόφωνο τα είχε παίξει και το mp3 μου είχε γίνει αρκετά προβλέψιμο, πήρα τα απαραίτητα σύνεργα για τον καθαρισμό της μπάμιας και στρώθηκα μπροστά στην tv. Το ζάπινγκ ξεκίνησε από Mega και ANT1 και κατέληξε στο STAR όπου κάτι γελοίο μου τράβηξε την προσοχή... Καθότι η ώρα ήταν 8 και κατιτίς το STAR είχε ειδήσεις, από εκείνες τις απείρως ενημερωτικές για το τι κάνει η κάθε tv-περσόνα... Αλλά το happening των χθεσινών ειδήσεων δεν ήταν τυχαίο... Το δελτίο απασχολήθηκε κυρίως με το γάμο της Μιμής με τον γνωστό (στο Βόλο μόνο - μη φανταστείτε) δημοσιογράφο...

Για να επανέλθω στο γελοίο που μου τράβηξε την προσοχή, η Μιμή φορούσε στο κεφάλι ένα πράγμα που έμοιαζε με... η μάλλον που δεν έμοιαζε με τίποτα που να έχω ξαναδεί... Ήταν κάτι σαν σφηκοφωλιά να το πω, σαν καφάσι δαντελωτό να το πω... με ένα πολύ διακριτικό άνθος (όχι αραβοσίτου - από τα άλλα) σε μέγεθος ίδιο με το κεφάλι της... Ο γάμος ήταν σε κλειστό κύκλο, όπως ενημέρωσε η εκστασιασμένη δημοσιογράφος (ο θεός να την κάνει), και στο γάμο παρευρέθησαν μόνο οι οικογένειες του ζευγαριού και περίπου 1500 δημοσιογράφοι... Ο παρουσιαστής των ειδήσεων (εδώ γελάμε) διέκοπτε τη ροή των ρεπορτάζ και η δημοσιογράφος σε ζωντανή σύνδεση έσκουζε... "τώρα Αιμίλιε ρίχνουνε ρύζια, θα του πατήσει το πόδι λέτε;, το ταξίδι του μέλιτος θα γίνει του χρόνου στην Ιταλία...(ποιος ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε)"...

Το ζεύγος βγήκε από την εκκλησία χαρωπό με τη Μιμή να κάνει δηλώσεις με το ύφος που έχει πάντα (αυτό το κουνάω το κεφάλι μου σαν να είμαι στα πρόθυρα του πάρκινσον - μη με ακουμπάτε θα σπάσει το makeup - κάτσε να γυρίσω από την καλή μου την πλευρά να πάρεις φωτογραφία - πρόσεχε τι λες θα σε χτυπήσω με το άνθος στο κεφάλι), ο γαμπρός δήλωσε κάτι πολύ πολύ πολύ συγκινητικό, τόσο που κόντεψα να δακρύσω πάνω στη μπάμια και ο παρουσιαστής των ειδήσεων προσπαθούσε με αγωνία να μάθει τι θα κάνει το ζεύγος μετά, τι έκπληξη έχει ετοιμάσει ο γαμπρός στη νύφη και πως θα λυθεί το πρόβλημα της απόστασης καθώς το ζευγάρι είναι σε φάση "εγώ εδώ - εσύ εκεί - είναι η καρδιά μου φυλακή" ή κάτι τέτοιο...

Το υπόλοιπο δελτίο ομολογώ ότι δεν το είδα γιατί το σοκ ήταν μεγάλο και προτίμησα ένα ντοκιμαντέρ με αρκούδες :) Γύρω στις 10 που τελείωσα με τις μπάμιες, αφού είχα δει και ολίγον από Λαζόπουλο, είχα ένα κεφάλι καζάνι... Παρόλα αυτά θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική τηλεόραση που κατάφερε να κάνει τη διαδικασία καθαρισμού της μπάμιας τόσο εύκολη, καθότι άμα βλέπεις ένα σωρό μ@λακίες, τη μπάμια θα κοιτάς;
είπε η Σίσσυ @ 8:43:00 π.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Πως λένε τη μέρα μετά την Κυριακή;
H "πράσινη" κιβωτός της Νορβηγίας - το quiz της ημ...
TEBE, IKA, ΣΙΚΑ, ΜΙΚΑ και λοιπά ευχάριστα!
Ένας μήνας και 12 μέρες ...
Paris... Λίγο απ'όλα!
...back from Paris!
Φωτογραφική μηχανή με ευρυγώνιο φακό...
Απαιτείται "παραμόρφωση"!
5 + 5
Σνιφ σνιφ...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker