Happy Drops
 
8/7/08
Φωτογραφική μηχανή με ευρυγώνιο φακό...
 
Καθότι το blog ετοιμάζεται να πάει διακοπές στας Γαλλίας και καθότι η φωτογραφική μηχανή του δεν καλύπτει αποτελεσματικά ψηλά, φαρδυά, μακρουλά κτλ κτήρια, αξιοθέατα και λοιπά συναφή παρόλες τις ανάποδες κωλοτούμπες που φέρνει η φωτογράφος στην προσπάθεια να βγάλει ικανοποιητικές φωτογραφίες, ερωτά το εξής...

Μπορεί κάποιος να δώσει συμβουλές περί φωτογραφικής μηχανής με ευρυγώνιο φακό σε τιμή κάτω των 200-250 γιούροους (τι λέω τώρα ε;); Όπως αντιλαμβάνεστε οι γνώσεις μου είναι ολίγον περιορισμένες επί του θέματος, βρήκα κάτι fuji οι οποίες είναι φτήνες, αλλά αδυνατώ να βρω φωτογραφίες τραβηγμένες με τις συγκεκριμένες μηχανές για να βγάλω συμπεράσματα. Σίγουρα η ποιότητα δεν θα είναι ιδιαίτερα καλή αλλά θα έχω μαζί μου και την φανταστική άλλη μου μηχανή των 10 megapixels, η οποία έχει 10αρι οπτικό ζούμ για να βγάζω τις πιο "εύκολες" φωτογραφίες.

Δείγματα φωτογραφιών θα ήταν ευπρόσδεκτα στο email μου! Σας μερσώ μποκού εκ των προτέρων!
είπε η Σίσσυ @ 9:31:00 μ.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Απαιτείται "παραμόρφωση"!
5 + 5
Σνιφ σνιφ...
otenet - σταθερές αξίες!
email του 1987!
Δια χειρός happydrops!
Εκπαιδευτικός σε απόγνωση...
Καρπούζια, σεμινάρια και θα...!
Show... (NOT) Sexy!
Περί καμπούρας, κουτσομπολιού και αγανάκτησης...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker