Happy Drops
 
29/11/07
I'm in a really bad mood...
 
Ξύπνησα με τα μούτρα κατεβασμένα μέχρι τον αφαλό μου χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο... Ίσως έβλεπα στον ύπνο μου ότι με δέρνανε, ότι με δάγκωσε λυσσασμένος κροταλίας, ότι με κλείσανε σε ίδρυμα για άσχημους/χοντρούς/κοντούς ανθρώπους (έτσι νιώθω σήμερα by the way), ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο...

Δεν ήθελα να βγω από το πάπλωμά μου, δεν ήθελα να έρθω στο γραφείο... Με εκνευρίζουν τα πάντα και οι πάντες και με το ζόρι κρατιέμαι για να μην κάνω μπαμ... έχω νεύρα λέμε... και πιο πολύ με εκνευρίζει που δεν ξέρω γιατί έχω νεύρα...

Κάντε κάτι να με κάνετε cheer up γιατί θα την πληρώσουν αθώοι! Please δηλαδή!

Καλημέρα (λέμε τώρα)...
είπε η Σίσσυ @ 12:21:00 μ.μ.  
5 Σχόλια:
  • Στις 29 Νοεμβρίου 2007 στις 4:40 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Rizobreaker είχε να πει…

    Χαχα!!
    Άντε βρε σιγάαα!!
    Άλλαξες και το μότο βλέπω εε?
    Μήπως γι' αυτό έχεις νευράκια?? 4 χρόνια πριν τα 30... ;-)

     
  • Στις 29 Νοεμβρίου 2007 στις 8:19 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Mπα... αν ήτανε 30 ακριβώς ίσως... αλλά τώρα δε φταίει αυτό! Είμαι λίγο better ομολογώ... :)

     
  • Στις 30 Νοεμβρίου 2007 στις 12:16 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    psit...esi koritsaki...esi pou exeis ta moutra mexri ton afalo...tha mporouse na itan kai xeirotera...px mexri to gonato i akoma kai mexri to patoma...pali kala na les dld :)
    pisteuo simera na eisai kalitera apo xtes...ante filakia polla kai euxomai na ta poume kai apo konta soon...

    ps.kalo mina gia aurio by the way :)

     
  • Στις 1 Δεκεμβρίου 2007 στις 10:41 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger fresco είχε να πει…

    1. άκου το τραγούδι του mika : Relax...φάση είναι, θα περάσει...

    2. δεν σε DVD κάποια κωμωδία

    3. σκέψου πως υπάρχουνε άνθρωποι με πολύ σοβαρά προβλήματα...είναι σχεδόν ύβρις να σε παίρνει από κάτω μια κακοκεφιά...η ζωή συνεχίζεται και όσο είσαι γερή, δεν πρέπει καμία αναποδιά να σε κρατάει down για πολύ...

     
  • Στις 2 Δεκεμβρίου 2007 στις 11:34 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    @ανώνυμος: Μόλις σήμερα είμαι καλύτερα... τι να πεις! Θα μας έρθεις τελικά; Καλημέρα!

    @fresco: δίκιο έχεις... σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι με σοβαρά προβλήματα... δεν κλάφτηκα όμως γενικώς για τη ζωή μου... είπα απλά πως ξύπνησα κακόκεφη! Λίγη ψυχανάλυση δεν βλάπτει, ναι; :) Καλημέρα!

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Σύστημα χαρακτηρισμού/ενημέρωσης παραπλεύρως κινού...
Ανεκδοτάκι!
Πρόσεξε μη σου φύγει ο πόντος...
Μουσικούλα θέτε;
Κύριε Αστυνόμε... η διπλανή μου κλέβει ρούχα απ'τη...
Tα χεράκια με τα τρια δάχτυλα...
Randy Pausch's last lecture...
O βρωμομασχαλίτσας!
Μονόλογος...
Quiz!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker