Happy Drops
 
18/1/07
Κολλημένοι ρε παιδί μου...
 
Σας ενημέρωσα ότι πήρα άλλες 4 ώρες σε ένα Δημοτικό και έφτασα αισίως τις 12; Ε; Ε; Το θέμα μας δεν είναι όμως αυτό! Πάω σήμερα να κάνω μάθημα και μου δίνει 20 παιδιά και 2 υπολογιστές...

- Αυτοί είναι όλοι οι υπολογιστές;
- Όχι...έχουμε και εργαστήριο αλλά δεν τα βάζουμε τα παιδιά μέσα γιατί το επίπεδό τους είναι πολύ χαμηλό και θα τους χαλάσουν...Είναι μεγάλη ευθύνη...
- Mα χωρίς υπολογιστές δεν μπορούμε να κάνουμε σωστό μάθημα...
- Ε καλά...Βάλτε τα να παίξουν...Απορώ γιατί κάνετε έτσι...εσείς άλλοστε τις ώρες σας θέλετε να συμπληρώσετε μπας και διοριστείτε ποτέ...
- ...

ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ!

Μου εξηγείτε κύριε πρόεδρε (ναι ναι εσείς με το πολύ μυαλό) τα εξής:
α. Πως κρίνεις εσύ ρε φίλε που φαίνεσαι κομπλέξας από τη μούρη και μόνο οτί τα παιδάκια είναι χαμηλού επιπέδου;
β. Όταν οι έλληνες πολίτες πληρώνουν τα ωραία τους λεφτάκια για να εξοπλιστούν τα σχολεία και να μάθουν κάτι τις τα παιδιά τους...Με ποιό δικαίωμα ρε παλιοπερίεργε κρατάς κλειστό κάτι που δεν είναι καν δικό σου;
γ. Εγώ τι πρέπει να απαντήσω όταν με ρωτήσει αύριο μεθαύριο ένας γονίος τι σκατά έμαθε το παιδί του στο μάθημα της Πληροφορικής; Θα του πω συγνώμη αλλά έμαθε μόνο να παίζει (και αν το έμαθε και αυτό με τον ελάχιστο χρόνο που του αναλογεί) γιατί κάποιοι εδώ είναι κολλημένοι;
δ. Και στην τελική ανάλυση πώς κρίνεις τη δουλειά μου και με μειώνεις έτσι εμένα την ίδια όταν μου λες ότι θέλω να κάνω τις ώρες μου και να τελειώνω...ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ...

Πώς θα αντιδρούσες εσύ κύριε δάσκαλε αν σου λέγανε να κάνεις μάθημα χωρίς βιβλία, χωρίς πίνακα και χωρίς χαρτί να γράψεις;

Εγώ το εργαστήριο θα το ανοίξω που να χτυπάτε τον κ*λο σας στα πράσινα θρανία σας μέχρι να αλλάξουν χρώμα...Ε αει σιχτίρ...
είπε η Σίσσυ @ 5:46:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Η γιαγιά Μαρίκα και ο θείος ΑΛ...
Κολλητούληδες!
Όπου δεν πίπτει λόγος...
Καταλήψεις ΟΛΕ!
Απόκριες!
Το TV or not to TV...
Μμμμμ....Αυγοφέτες...
Αφού δεν είναι δύσεκτο...τότε γιατί;
Please f**ck my brains first!
Ομίχλη sucks...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker