Happy Drops
 
17/1/07
Κολλητούληδες!
 
Έχω να κάνω μεγάλη δήλωση...Μου λείπετε ρε τσογλανάκια...Ναι ναι για εσάς μιλάω που μου είστε διάσπαρτοι στις Αθήνες, στις Θεσσαλονίκες, στις Λάρισες, στα Κέντια, στα Νιουκάστλια και στα λοιπά περίχωρα! Είστε ώρες ώρες τόσο πολύ μέσα στο μυαλό μου που εύχομαι να μην σας πιάνει λόξυγγας... Έχω κάνει μαζί σας πράγματα χαρούμενα, στεναχωρητικά, περίεργα, καινούρια, βαρετά...ακόμα και ανυπόφορα (Σοφία με καταλαβαίνεις παιδί μου;) αλλά ότι και να ήταν μπορεί και να τα ξανάκανα αν ήσασταν και εσείς μαζί...

Σας αγαπώ όλους πολύ πολύ και είμαι πάντα εδώ... Αυτό φαντάζομαι το ξέρετε αλλά εγώ οφείλω να το πω! (έτσι για να κάνω εντύπωση...βλαμμένα)

ΥΓ. Παρακαλώ τα σχόλια στα post μου (εφόσων δεν εκθέτουν τα προσωπικά σας) να τα αφήνετε εδώ (όχι άλλα email λέμε) γιατί φίλοι φίλοι αλλά θα ακούσετε χέσιμο!

Να με σκέφτεστε...και ας με πιάνει λόξυγγας...Να προσέχετε και να θυμάστε να μην αφήνετε κανέναν και τίποτα να μπαίνει πάνω από την ευτυχία σας...Ακούτε;
είπε η Σίσσυ @ 8:24:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Όπου δεν πίπτει λόγος...
Καταλήψεις ΟΛΕ!
Απόκριες!
Το TV or not to TV...
Μμμμμ....Αυγοφέτες...
Αφού δεν είναι δύσεκτο...τότε γιατί;
Please f**ck my brains first!
Ομίχλη sucks...
Αυπνία!
Η χαρά της πεθεράς

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker