Happy Drops
 
17/1/07
Η γιαγιά Μαρίκα και ο θείος ΑΛ...
 
(Ανέκδοτο) Είναι τρείς γιαγιές και συζητάνε για την δυσκολία που έχουν να θυμούνται πράγματα...
Γιαγιά Α - Έχω πρόβλημα σας λέω...Πηγαίνω στο super market και δεν θυμάμαι τι πήγα να αγοράσω...
Γιαγιά Β - Εγώ είμαι σε χειρότερη κατάσταση...να φανταστείτε ούτε των παιδιών μου τα ονόματα δε θυμάμαι...
Γιαγιά Γ - Τι να σας πω...εγώ ευτυχώς να χτυπήσω ξύλο (χτυπάει το τραπέζι σα να χτυπάει πόρτα - νοκ νοκ) δεν έχω κανένα πρόβλημα...Εμπρόοοος;
(Γελάει ο κόσμος που κατάλαβε το ανέκδοτο ακολουθεί μικρή παύση)
Γιαγιά Μαρίκα - Τί γελάτε δεν καταλαβαίνω...Αφού δεν μας είπε τελικά ποιος ήταν...

Για όσους δεν ξέρουν όταν λέμε γιαγιά Μαρίκα εννοούμε την αγαπημένη μου γιαγιούλα...που κοντεύει να πατήσει τα 80 αλλά ο κόσμος της λέει (το έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά άπειρες φορές) πως είναι βαρυά βαρυά 70...Πιπινάκι δηλαδή! (Φτου να μην την ματιάσω)...Παρόλη όμως την έλλειψη ζάρας και άφτιαχτου μαλλιού (τούρλα η γιαγιά το μαλλί σε καθημερινή βάση) τώρα τελευταία την γιαγιά Μαρίκα την επισκέπτεται όλο και πιο συχνά ο θείος ΑΛ(τσχάιμερ)!

Ψάχνει να βρει τα γυαλιά της και τα φοράει, ψάχνει να βρει το τηλεκοντρόλ και το έχει αφήσει στη γειτόνισσα (και απορώ εγώ γιατί να το πήρε εξ αρχής μαζί της), χτυπάει το θυροτηλέφωνο και σηκώνει το ακουστικό του τηλεφώνου, μιλάει στην τηλεόραση, μας κάνει (εμένα και της μικρής) προξενιά με "καλούς γαμπρούς", "ξεβάφει" το (άβαφτο εννοείται) πρόσωπό της με γαλάκτωμα, τώρα στα 80 θέλει να βάψει τα μαλλιά της, κλειδώνει 100 φορές την πόρτα γιατί φοβάται τους βιαστές (και όχι τους κλέφτες), αφήνει τα κλειδιά της στη γλάστρα (δεν τολμάω να ρωτήσω γιατί) και τέλος (όχι πως δεν έχω και άλλα) τώρα τελευταία κοιμάται με την ποδιά!

Και πάλι καλά να λέμε...Έχω μια υποψία ότι εγώ θα είμαι έτσι από τα 60 μου...
είπε η Σίσσυ @ 8:52:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Κολλητούληδες!
Όπου δεν πίπτει λόγος...
Καταλήψεις ΟΛΕ!
Απόκριες!
Το TV or not to TV...
Μμμμμ....Αυγοφέτες...
Αφού δεν είναι δύσεκτο...τότε γιατί;
Please f**ck my brains first!
Ομίχλη sucks...
Αυπνία!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker