Happy Drops
 
12/1/07
Please f**ck my brains first!
 
Είναι κάτι τύποι ρε παιδί μου που έρχονται αποφασισμένοι να σε αυτώσουνε χωρίς να κάνουν πριν ούτε την παραμικρή προσπάθεια να σε κερδίσουν! Πρόσφατα κάποιος απευθυνόμενος στην υποφενόμενη απόρρησε "γιατί να μην είσαι απλά ένα π**τανάκι που να θέλει μόνο να περνάει καλά"...Τι λες ρε Καραμήτρο...Απλά δεν είμαι...γούστο μου, καπέλο μου και μάλιστα με φτερά...μόβ... Μ'εκνευρίζει να "περάσεις καλά" εσύ (γιατί συνήθως δεν σε νοιάζει αν πέρασα καλά εγώ) και μετά σαν κύριος να βάλεις το μπουφανάκι σου και να φύγεις! Θέλεις να αυτώσεις αλλά δεν θέλεις τις "λοιπές σάλτσες"; Πολύ ωραία....είναι και εκείνα τα σπιτάκια με τα φωτάκια απ'έξω...άσπρα...κόκκινα...Αλλά εκεί δεν πας...Όχι γιατί είσαι τσιγκούνης, αλλά γιατί εκεί δεν σε κοιτάνε γλυκά, δεν σε χαιδεύουνε σαν να είσαι ο κόσμος τους όλος και δεν νιώθουν για σένα τίποτα ενδιαφέρον...

Όχι να θέλουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο...Αμάν πια...Μάθετε να μην τρομάζετε από τα συναισθήματα των άλλων. Δεν δαγκώνουν...Και οκ...αν δεν σας καλύπτουν χωρίστε τον! Αλλά δώστε του πρώτα μια ευκαιρία... Κομπλεξικός δεν είναι φίλε μου αυτός που θέλει να νιώθει κάτι πριν βγάλει το βρακί του...κομπλεξικός είναι αυτός που το βγάζει συνέχεια...αυτός που φοβάται να νιώσει...Ερωτευτείτε ΡΕΕΕΕΕΕ!
είπε η Σίσσυ @ 1:34:00 π.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Ομίχλη sucks...
Αυπνία!
Η χαρά της πεθεράς
Επάγγελμα...Εκπαιδευτικός...
Μελομακάρονα τέλος...
Αλτ! Τις ει...;

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker