Happy Drops
 
9/1/07
Αυπνία!
 
Είναι τόσες φορές που θέλω όχι μόνο απλά να κοιμηθώ, αλλά να πέσω σε βαθύ ύπνο και να ξυπνήσω μετά από δυο μέρες... Έτσι και χθες...Ξαπλώνω κάτω από από το φουσκωτό μου πάπλωμα...και εκεί συμβαίνει το αδιανόητο!Δεν μπορώ να κοιμηθώ....με τίποτα!Αρχίζουν να γυρίζουν όλα στο κεφάλι μου...σκέψεις, ιδέες...τι έφαγα το μεσημέρι, ήταν ανάλατο, τι χαζή ταινία είδα χθες, τι να παραδώσω στο μάθημα αύριο, πότε θα γίνω μάνα, η κότα έκανε το αυγό ή το ανάποδο, μ'ενοχλεί το φως, κάποιος στην πολυκατοικία χτύπησε μια πόρτα, μ'αγαπάει, ξέχασα να σβήσω τον θερμοσίφωνα, πονάει το πόδι μου, τον μισώ, μοίπος απλά δεν θέλουν να λύσουν το Κυπριακό (hello!)

Και μετά αποφασίζω να μετρήσω προβατάκια...Ένα προβατάκι, δυο προβατάκια,πότε έχουμε εκπτώσεις,τρία προβατάκια,το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμηση (μου είπαν), τέσσερα προβατάκια, πέντε προβατάκια, να στείλω μήνυμα, έξι προβατάκια...μπεεεεεεεεεεεεε...

Κάποιος ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΛΕ!

Αποφασίζω να ακολουθήσω την μέθοδο που ξεφυσάς φουυυυυυυυυυ και φαντάζεσαι πως αδειάζει το μυαλό σου...και δουλεύει...μόνο για λίγο όμως...

Ξύπνησε η αδερφή μου...Τακτικές να την κρατήσω ξύπνια να μου κάνει παρέα...Σκέψου, σκέψου, σκέψου, σκέψου...Πάει τουαλέττα...Σκέψου...Περνάνε 5' λεπτά, 10' λεπτά...Μα πού είναι! Αν έχεις τον Θεό σου...Την πήρε ο ύπνος καθηστή! Άλλοι δεν έχουν ύπνο και άλλοι δεν έχουν ξύπνιο! Πρέπει να κοιμηθώ...το πρωί θα παραμιλάω...Ζζζζζζ....Κοιμήσου, κοιμήσου...κοιμήσου λέμε!

Γάλα! Η γιαγιά έλεγε το γάλα βοηθάει τα μωρά να κοιμηθούν! Εγώ μωρό; Δε βαριέσαι...Μπρύκι...Μάτι...Κούπα...Γάλα...Γάλα...Πού είναι το γάλα...ΟΕΟ? Κουράστηκα...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΑΛΑ! Θυμάμαι...Μπεσαμέλ...γάλα τέλος...

Κουράστηκα είπα...6.15...Αχ σιχτίρ αγάπη μου...
είπε η Σίσσυ @ 7:16:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Η χαρά της πεθεράς
Επάγγελμα...Εκπαιδευτικός...
Μελομακάρονα τέλος...
Αλτ! Τις ει...;

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker