Happy Drops
 
5/1/07
Αλτ! Τις ει...;
 

Γαίδαρος απ'το νησί... Που λέει και η γιαγιά μου... Μόνο που εγώ ούτε μεγάλα αυτιά έχω...ούτε μουσούδα...και ευτυχώς δεν είμαι γκρι...

Είμαι εδώ στην ανάγκη μου να επικοινωνήσω με όλους αυτούς που είναι μακρυά μου... Αφήνεις μια χώρα, αφήνεις μια πόλη και αφήνεις πίσω ανθρώπους...και μετά τους αναγκάζεις να bloggάρουν για να μάθουν τι καιρό κάνει στο καινούριο σου λιμέρι...

Όσο για τους "άγνωστους" αναγνώστες... Θα μπείτε γρήγορα στο κλίμα!

Θα επανέλθω... Και καλή χρονιά!
είπε η Σίσσυ @ 11:23:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...


Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker