Happy Drops
 
6/1/07
Η χαρά της πεθεράς
 
- Και τον βλέπει η μαμά και παθαίνει στιγμιαίο έρωτα!
- Άντε ρε συ!
- Ναι σου λέω... ξεκινάει να μου κλείνει μάτια, να μου κάνει νοήματα...μόνο που δεν μου είπε... Αυτόν και στα γρήγορα...

Κάπως έτσι κρυφάκουσε το δεξί μου αυτί (το αριστερό συνομιλούσε με τον συνκαφεπότη μου) την κουβέντα δύο συμπαθέστατων κατά τα άλλα early thirties κυριών που καθόταν στο διπλανό τραπέζι... Μιας λοιπόν και η ευχή ΟΛΩΝ μου των γνωστών - φίλων - και ΚΥΡΙΩΣ συγγενών φέτος ήταν ... "Άντε και με ένα καλό τυχερό" το προσωπικό μου ραντάρ δεν άντεξε στον πειρασμό και συνέχισε να καταγράφει τα δεδομένα...

Εν περιλήψη (διότι το θέμα μας δεν είναι το κουτσομπολεύειν αλλά το σχολιάζειν με προβληματισμό) η μαμά της μιας εκ των δύο κυριών κανόνισε όχι ένα, ούτε δύο αλλά τρία προξενιά και μάλιστα ταυτόχρονα...έτσι για να τσεκάρει ποιά από τις φιλενάδες της μεγάλωσε καλύτερα τον γιό της... Α ρε Βασιλειάδου σε φάγανε καρότο...

Οι δε νεαροί (υποψήφιοι γαμπροί) έχοντας προφανώς πλήρης επίγνωση του λόγου για τον οποίο σηκώθηκαν και πήγαν για καφέ με τις μαμάδες τους (sport που είχαν να το ασκήσουν πάνω από 20 χρόνια), έκαναν ένα τρομερό αγώνα δρόμου για να βρεθούν ένα βήμα πιο κοντά στα σκαλιά της εκκλησίας... Παρόλα αυτά (όπως άκουσε το δεξί μου αυτάκι πάντα) μόνο ο ένας ήταν αρκετά υποψιασμένος και προετοιμασμένος... Έβαλε στόχο όχι τη νύφη αλλά την πεθερά! Νόμιζε ο κακομοίρης πως αν εντυπωσιάσει την μέλλουσα "μητέρα" θα είναι ένα βήμα πιο κοντά στην νύφη! Έδωσε αναφορά για τον μισθό του, το αυτοκίνητό του, τον "απέραντο σεβασμό που θα έχει απέναντυ στην γυναίκα που θα πάρει (και τη μαμά της - εννοείται)", κτλ κτλ κτλ...

Και εγώ ο απλός παρατηρητής έχω να προσθέσω : Hellooooooooo! Μην γίνεστε καραγκιοζάκια! Μας αρέσουν τα κακά παιδιά! Ή τέλος πάντων αυτά που προσπαθούν να κερδίσουν εμάς και όχι τις εντυπώσεις της μαμάς μας... Και τη μαμά συνήθως δεν την ακούμε...

Και μετά απλά χτυπάμε το κεφάλι μας... Στον τοίχο στην καλύτερη περίπτωση... (Α ρε μάνα!)
είπε η Σίσσυ @ 10:47:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Επάγγελμα...Εκπαιδευτικός...
Μελομακάρονα τέλος...
Αλτ! Τις ει...;

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker