Happy Drops
 
30/1/09
And the Oscar goes to.... // Sex and the City
 
Για να καταλάβεις αγαπητέ αναγνώστη, νόμιζα πως όσοι λίγοι με διαβάζανε είχανε ξεχάσει την ύπαρξή μου μετά από τόσο καιρό απουσίας... Και έρχεται ξαφνικά ένα post από τον "άνθρωπο του Μετρό", το οποίο μου απονέμει "oscar" παύλα υπενθύμιση "που είσαι τέλος πάντων" χρησιμοποιώντας την κάτωθι παράγραφο...

"Αν και το έχει παρατήσει τελευταία το σπορ, είναι το μόνο blog που καταφέρνει σχεδόν σε κάθε post να με κάνει να θέλω να σχολιάσω κάτι - και όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι τα σχόλιά μου εμφανίζονται πιο σπάνια κι από τον Χιονάνθρωπο των Ιμαλαϊων. Δεν ξέρω πως το καταφέρνει, αλλά ξέρω πως αξίζει το βραβείο!"

Γνωρίζω πως αν υπήρχε Οscar ανορθογραφίας θα μου απένημε και αυτό, αλλά τον έφαγε η ευγένια και δεν μπήκε στη διαδικασία! Αν και κανονικά θα πρέπει να δώσω και εγώ oscar με τη σειρά μου, έχοντας μείνει τόσο καιρό εκτός bloggo-αναρτήσεων, δεν μπορώ να το κάνω, καθώς διαβάζω πολύ επιλεκτικά, χωρίς να ψάχνω για νέα ταλέντα :) Άλλοστε όσοι βρίσκονται στις επιλογές μου το ξέρουνε λίγο πολύ! Ίσως επανέλθω, αν και κάθε φορά που λέω κάτι τέτοιο δεν το κάνω ποτέ!

Οκ, πάει αυτό... και πάμε στο υπόλοιπο μισό του τίτλου αυτού του post αγαπητέ αναγνώστη... Είδα (λίγο καθυστερημένα, το ξέρω) το sex and the city - the movie και έχω να σχολιάσω το εξής... Ρε πάμε καλά;;; Πάμε καλά ξανα-αναρωτιέμαι! Εύπεπτη ταινία για κάποιον που είχε μια σειρά από τα επεισόδια, αλλά οι σεξο-σκηνές με το "κατάλληλο άνω των 13" δεν συμβαδίζουν, όπως και να το κάνεις... ή τουλάχιστον έτσι το βλέπει το οπισθοδρομικό μυαλό μου... Φαντάσου τώρα να νοικιάσει ανυποψίαστος μπαμπάς με την 13άχρονη κόρη του τη συγκεκριμένη ταινία... Άντε να εξηγήσεις που πάει τι, γιατί πάει και έτσι και αλλιώς και αλλιώτικα (if you know what I mean) και γιατί η γκόμενα περίμενε τον άλλο covered with σούσι... Όχι αγαπητέ αναγνώστη πες μου αν κάνω λάθος!

Είμαι η Σίσσυ και μόλις τελείωσα ;)
(έτσι για να μην το ακούτε μόνο στο δελτίο καιρού του Star)
είπε η Σίσσυ @ 3:37:00 μ.μ.  
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

φτου και βγαίνω...
Ο ρουφιάνος της αλήθειας...
... αξία ανεκτίμητη!
Καλά ρε πάμε καλά;
Πως να αποβλακωθείς καθαρίζοντας μπάμιες...
Πως λένε τη μέρα μετά την Κυριακή;
H "πράσινη" κιβωτός της Νορβηγίας - το quiz της ημ...
TEBE, IKA, ΣΙΚΑ, ΜΙΚΑ και λοιπά ευχάριστα!
Ένας μήνας και 12 μέρες ...
Paris... Λίγο απ'όλα!

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker