Happy Drops
 
17/6/07
Συνέδριο ΙΑSTED - registration fee: 730$
 
Το post αυτό περιλαμβάνει μια και μόνο ερώτηση...

"Γιατί για να παραβρεθεί κανείς σ'ένα διεθνές συνέδριο που τον ενδιαφέρει πρέπει να καταβάλει ποσό άνω των 500 ευρώ;"

Δέχομαι πως σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις μαζεύονται όλα τα εν ζωή μυαλά που ειδικεύονται στο subject. Δέχομαι επίσης πως είναι μεγάλα τα κόστη οργάνωσης μεγάλων events. Δέχομαι τέλος πως δεν θέλουν την σάρα, τη μάρα και το κακό συναπάντημα...αλλά από πότε είναι το registration fee κριτήριο για το "επίπεδο" κάποιου;

Δηλαδή εγώ η κακομοίρα η εκπαιδευτικός (που έχει το ελληνικό κράτος να με πληρώσει από την αρχή της χρονιάς) αν δεν έχω να τα διαθέσω αυτά τα 500+ ευρώ, είμαι υποχρεωμένη να μείνω στην άγνοια και να ψάχνω τα αρθράκια ένα ένα με τον σταυρό στο χέρι;

Αι σιχτίρ αγάπη μου βραδυάτικα... :(
είπε η Σίσσυ @ 12:32:00 π.μ.  
1 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Ποιήματα, θεατρικά, απονομές, λαμέ και string!
Ο μαθητής - δολοφόνος...
Σειρά σας κυρίες μου...Τι να (μην) κάνετε αν στο π...
Κυριακή 13 Μαίου - Γιορτή της μητέρας...
Τι να (μην) κάνετε αν στο πρώτο σας ραντεβού πάτε ...
Η γιαγιά Μαρίκα σε νέες περιπέτειες...
Όταν μια διαφήμιση σε κάνει να κλάψεις...
Πόσο σε τρομάζει ένα χαμόγελο;
Welcome to Jamaica, have a nice holiday!
Πως να καταλάβετε πως φτάνουμε στο καλοκαίρι...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker